IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Roadster не се продава, но е най-популярната суперкола на ток

Забавянето на второто поколение на електромобила явно повишава интереса към него

Суперавтомобилите не са масови, но се радват на голям интерес в интернет. Ново проучване разкрива кои са най-популярните електрически хиперколи във виртуалното пространство. Tesla Roadster е на първото място, въпреки многобройните забавяния на дебюта на окончателната му производствена версия.

 

Most-Popular-EV-Supercars-Online.jpeg

 

Първият Tesla Roadster се произвеждаше между 2008 и 2012 г., но вероятно второто поколение е причината за бума в социалните медии. Концепцията се появи през 2017 г. с обещаващи спецификации, но пет години по-късно все още се чака пускането на пазара, което беше отложено за 2023 г. Въпреки това Tesla Roadster има 8,4 милиона търсения в Google, 288 318 хаштага в Instagram и впечатляващите 242 милиона гледания в TikTok за общ резултат на популярност от 10/10 според скорошно проучване на Confused.

Бързият и мощен (1887 к.с.) Rimac Nevera, който вече се произвежда, е на второ място. Хърватският EV е натрупал 2,3 милиона търсения в Google, 4739 хаштага в Instagram и 125 милиона гледания в TikTok. Трябва да се добави обаче и търсенето на Rimac C Two, каквото беше името на концепцията преди производствената версия да бъде кръстена Nevera.

 

TT.jpg

 

Третото място е заето от друг ограничено сериен и изключително мощен хиперавтомобил - Lotus Evija (1973 к.с.). Популярността на Lotus обаче е значително по-ниска с 829 000 търсения в Google, 11 295 хаштага в Instagram и 18 милиона гледания в TikTok.

Останалите в топ 10 включват Automobili Pininfarina Battista (4-то място), брат на брат на Rimac, Hispano Suiza Carmen Boulogne (5-то място) от Испания, NIO EP9 (6-то място) от Китай, Aspark Owl (7-мо място) от Япония, концепцията MG Cyberster (8-мо място), концепцията Rimac C-Two (9-то място) и Drako GTE (10-то място).


Вижте снимки на суперавтомобилите в галерията

 

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 20 ( преди 1 година )
    Айде още един теоретик!Тогава защо "SpaceX пакета бави Roadster 2. "?!Абе оплетохте се да защитвате марка,чийто единствен продук който ще имате някога са рекламни тениски!!!Мен ми е ясно, че тоя пакет е само маркетинг! Ясно ми е, че колата не се бави заради него!На вас главите са ви пълни с фантазии и управдания!Kолите на Бугати се движат по пътищата!Доста неуместно сръвнение!И всеки производител на коли може да направи нещо "само за писта" с двигател от изтребител!*** то ги има даже бе!!!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 1 година )
    Абе я се научи да четеш преди да пишеш!!! Коментар 8 от TSLA "SpaceX пакета бави Roadster 2." Коментара ми е отговор на тая глупост!!! Какво си тръгнал се обясняваш като компаньонка на изповед!!!
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 20 ( преди 1 година )
    А кой иска да ускорява в града за по-малко от секунда до 100 като такава скорост така или иначе не е позволена? Този пакет е единствено и само за писти, като дори тогава сигурно ще има ограничения, за да не "издуха" останалите автомобили от пистата.Този пакет ще е само за репутационни нужди като bugatti veyron и bugatti chiron. Нали не мислиш че ги произвеждат за да печелят от тях или някой да ги кара по улиците с максималните им способности, въпреки че имат хомологация?
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    А някой да ти говори че закъснението е заради space x пакета? Закъснението е заради приоритета на по печелившите модели, включително камиона и пикапа. А дори те се бавят заради недостига на батерии. Тесла беше предвидила батерии "само" за 50% ръст на продажбите и приходите и имаше договори за доставка на точно толкова батерии до 2030 година. Но дори тесла не предвиди огромното търсене и си мислеше, че ще трябва да запълни бройките с нови модели, но не успява да произведе дори старите модели.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До тесларчето ( преди 1 година )
    Мамин сладък! Тоя пакет още е само теория, картинки, анимации!Дори нямат протитип на кола с този пакет! Дори нямат работещ прототип на самата технология! Да не говорим , че няма да получат хомологация за движение по гражданска пътна мрежа на кола хвърляща реактивни струи от дето си иска!!!
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    "От какво зависи поведението на пътя, ако не от повърхността на стълкновение с гумата?"Кое е превозното средство с най-бързо ускорение до най-висока скорост на което си се возил? Както ускорението така и достигането на максимална скорост до колко зависеха от стълкновението, на което всички технически грамотни хора казваме сцепление? Защото от моя личен опит това превозно средство засега е самолета и нито ускорението нито максималната му скорост зависи от от сцеплението, което даже се губи.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Абсолютно си прав, че Тесла се слави с много трудно завиване особено на нюрбургринг и точно затова една по изостанала фирма две години не можа да и бие рекорда на тази писта със своя електрически модел. Сещаш ли се как се казва тази фирма или трябва да ти казвам, че е porsche? На този фон не мислиш ли, че изказването ти е най-малкото смешно? Все пак те са модел s е 7 местен семен седан, за разлика от porsche taycan.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До TSLA ( преди 1 година )
    Space X пакета е допълнителен пакет! Защо не пуснат колата, за хората които не го искат и нямат нужда от него?!? Всички автомобилни производители пускат първо стандартните модификации и след това топ модификациите!Тупане на чувала му се казва в маркетинга на това! Дори и Тесла го правят! Що не пускат първо Плейт моделите?!? Айде стига смешни управдания! Бил се бавил модела, заради Space X пакета дето беше обявен 4 години след самия модел!Плащат ли ти за такива постове или си проУст по рождение?
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Абсолютно си прав, че Тесла се слави с много трудно завиване особено на нюрбургринг и точно затова една по изостанала фирма две години не можа да
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    Може да е абсолютна малоумщина, като колко дечица са търсили снимки в нета, но трябва всеки ден да има хвалебствия за тесла :-) :-) :-)