IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Roadster не се продава, но е най-популярната суперкола на ток

Забавянето на второто поколение на електромобила явно повишава интереса към него

Суперавтомобилите не са масови, но се радват на голям интерес в интернет. Ново проучване разкрива кои са най-популярните електрически хиперколи във виртуалното пространство. Tesla Roadster е на първото място, въпреки многобройните забавяния на дебюта на окончателната му производствена версия.

 

Most-Popular-EV-Supercars-Online.jpeg

 

Първият Tesla Roadster се произвеждаше между 2008 и 2012 г., но вероятно второто поколение е причината за бума в социалните медии. Концепцията се появи през 2017 г. с обещаващи спецификации, но пет години по-късно все още се чака пускането на пазара, което беше отложено за 2023 г. Въпреки това Tesla Roadster има 8,4 милиона търсения в Google, 288 318 хаштага в Instagram и впечатляващите 242 милиона гледания в TikTok за общ резултат на популярност от 10/10 според скорошно проучване на Confused.

Бързият и мощен (1887 к.с.) Rimac Nevera, който вече се произвежда, е на второ място. Хърватският EV е натрупал 2,3 милиона търсения в Google, 4739 хаштага в Instagram и 125 милиона гледания в TikTok. Трябва да се добави обаче и търсенето на Rimac C Two, каквото беше името на концепцията преди производствената версия да бъде кръстена Nevera.

 

TT.jpg

 

Третото място е заето от друг ограничено сериен и изключително мощен хиперавтомобил - Lotus Evija (1973 к.с.). Популярността на Lotus обаче е значително по-ниска с 829 000 търсения в Google, 11 295 хаштага в Instagram и 18 милиона гледания в TikTok.

Останалите в топ 10 включват Automobili Pininfarina Battista (4-то място), брат на брат на Rimac, Hispano Suiza Carmen Boulogne (5-то място) от Испания, NIO EP9 (6-то място) от Китай, Aspark Owl (7-мо място) от Япония, концепцията MG Cyberster (8-мо място), концепцията Rimac C-Two (9-то място) и Drako GTE (10-то място).


Вижте снимки на суперавтомобилите в галерията

 

0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Е нали и аз това ти говоря? Очевидно вместо 50% ръст трябваше да заложат вече е поне по 100% ръст или дори 200-300 % ръст на година за да отговаря на настоящите фактори. Още тази година можеше да продават по 3-4 милиона електромобила, а да не чакат още 2-3 години за да продават по толкова. Но не пожелаха да поемат този риск. През следващите години всеки ще продаде по толкова електромобили колкото може да произведе и пак няма да бъде задоволено търсенето. Само toyota ще твърди,че няма търсене
  • #31
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Дп долния ( преди 1 година )
    Защо мислиш че продажбата на тесла ще вървят така като мстематическиятбим модел е бутафорен сиреч не включва толкова много фактори сиреч е слаб
  • #30
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не ти ли омръзна да повтаряш тези опорни точки от преди пет години? Електромобили ще продава този, който може да произведе достатъчно. Смяташ ли че toyota е някакъв дори хипотетичен конкyрент на тесла на пазара на електромобили, със своето годишно производство на 10 000 броя, което е по-малко от седмичното производство на Тесла? В щатите се продават стотици модели електромобили, но Тесла държи 70% от пазара със своите два модела, въпреки че всички останали без Тесла получават 7500$ субсидии?
  • #29
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    И какво точно се излъгали, като стриктно се придържат към плана съставен през 2014 за 50% ръст на продажбите и приходите до 2030 година, когато според този план трябва да продават по 20 милиона автомобила годишно и това им е крайната цел? Кого са излъгали, като го преизпълняват и ръста даже е по-голям? Некадъдност е да не предвидят по-голямото търсене, съчетано с некадърността и нежеланието на останалите да произвеждат електромобили и да повишат тези цели с повече от 50% ръст.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    А като започне масовото предлагане от другите, просто няма да има значение какъв потенциал имат! Вече има елктрически пикапи, вече има електрически камиони, вече има много модели електрически коли! А човека по природа не иска да кара нещо като на съседа си! Проста теория на маркетинга и основи на психологията! Доминацията на тесла се отлага.....за винаги!
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    Не,не е некадърност!С тези превидни глупави обещания печелят много и на борсата и от предварителните заявки!Друг е въпроса до колко етично е така да се възползваш от плиткоумието на толкова голяма фенска маса!Но тя се създава с такива гръмки обещания които не се изпълняват по 10 години!И после съмите излъгани създават управданията!Не е некадърност,почти гениална измама е!Всеки трезвомислещ човек е наясно,че нямат потенциала да задоволят търсенето което има преди да започне предлагане от другите!
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 24 ( преди 1 година )
    А защо смяташ, че това на Тесла не е некадърност? Дали не трябваше да предвидят по-голямото търсене, което към момента не могат да задоволят и да си осигурят достатъчно батерии за да можеше вече да продават от 3 милиона електромобила и да не оставят на останалите да ги задминат? Вече можеше да се продали няколкостотин хиляди камиона и милиони пикапи, но нямат батерии за тях точно заради некадърност. Точно както volkswagen, а да не говорим за пълната липса на връзка с реалността на toyota.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    Няма как нещо което представлява реална заплаха за околните и може да се отключва с едно натискане на копче и "може да се използва само на писта" да бъде хомологирано в граждански автомобил! Няма как да се остави на съвестта на собственика! Бива първо да си запознат със законодателството в тази сфера, преди да разтягаш лукуми!А коментара ми е отговор на конкретни глупави коментари!Като голяма част от твоя!Просто си разтягате теории и фантазии,без да са базирани на знания и факти!
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    "Закъснението е заради приоритета на по печелившите модели" - ахахахахаха!Когато напушалко не може да изпълни сроковете които сам е поставил е "протизиране"?!?! Когато утвърдените автопроизводители като VW, Toyota, Ford и прочие,инвестирали милиарди в заводи и платформи, приотизираха производството на коли с ДВГ защото такива се търсят все още, защото не може за ден да се мине изцяло на производство и потребелени на електрички-тогава е некъдърност,неможене,ще изчезнат от пазара!Доста сте смешни!
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    А кой ти каза, че автомобилът ще е само за писта? Автомобилът може да се използва навсякъде, а само пакета на писта. И какво точно защитавам? Казвам ти, че не противоречи на физичните закони. Не си ли съгласен? Казвам, че тесла има много по-важни модели за производство. Не си ли съгласен?А че TSLA понякога говори откровени глупости, няма как да не се съгласиш с мене. Дори понякога си мисля, че някой нарочно преекспонира постиженията на Тесла, за да отприщи негативни коментари към марката.