IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо покупка на 3-годишен Mercedes-Benz E-Class не е добра идея

Някои разходи по луксозния седан може да се окажат кошмар за собственика

Автомобилите Mercedes-Benz винаги са били свързвани с лукс и богатство. Един от моделите на марката, които се открояват, е E-Class – богато оборудван голям и комфортен седан, предлагащ огромен брой електронни асистенти. Това обаче важи за нова кола, докато тази на старо, дори само на 3 години, е в състояние да съсипе собственика. Порталът AvtoVzglyad разказва за слабите места на тригодишна E-Class.


Mercedes-Benz E-Class


Поколение W213 се появи през 2016 г., а през 2021 г. претърпя фейслифт. Тоест моделът е почти нов, но вече попада в категорията на употребяваните не много стари коли. Изборът на версии е страхотен, тъй като се предлагат както модификации само със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела.

Ако изберете кола в основната версия, тогава основната опасност е, че то може да е било използвано за служебен автомобил и да е каран като такъв. Заради факта, че интериорът е доста здрав, това трудно може да бъде открито. И след закупуването на колата, тя започва да получава различни проблеми. Някои собственици, например, се оплакват, че дори при леко подхлъзване в снега, на таблото се появява цял „гирлянд“ от грешки. И тяхното отстраняване става само в сервиз, който разполага с нужното оборудване.


Mercedes-Benz E-Class


Освен това, отказват и бутоните на волана, като в случая се налага замяна на целия блок, която никак не е евтина. С течение на времето предният панел започва да трака, това е огромен проблем. Много собственици сами демонтират пластмасата и я смазват, за да премахнат тракането, като този този метод е доказан и работи.

Друг проблем е окабеляването на клапана на маслената помпа, което се е протрило през годините, защото е било лошо прокарано. В резултат на това клапанът спира да работи. Ще бъде голям късмет, ако остане отворен. Но ако е затворен, тогава двигателят получава „маслен глад“ с всички произтичащи от това последствия.


Mercedes-Benz E-Class


Следващото главоболие е бързото износване на задните спирачни накладки. Сменят се на 20 000-30 000 км. Такъв скромен експлоатационен живот на консумативи за седани със задно задвижване се счита за нормален поради факта, че системата ESP работи активно. Особено по хлъзгави пътища. Самият процес на подмяна също не е толкова прост. Накладките трябва да бъдат „регистрирани" в контролната програма. Ако в същото време бутоните на волана не работят (писахме за това по-горе), тогава това не може да се направи!

Що се отнася до 2,0-литровия бензинов двигател с индекс M274, той не страда от разтягане на веригата за синхронизация, но изисква маркови консумативи и професионално обслужване. Затова се препоръчва маслото му да се сменя на всеки 8000 км. Така дори колата да бъде в отлична форма, разходи по поддръжката могат направо да съсипят собственика.


0 от 500
  • #44
    5 rate up comment 5 rate down comment
    НЕУМОРНИЯ ( преди 2 месеца )
    Когато се поддържа колата каквато и да е и на 500000 км да е е ок ,има голяма разлика от гледана и негледана кола ,а за Мерцедес 500000км не е нищо
  • #43
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проблемът е със всички коли от последните години, като ми се скапа акумулаторът на фиата, го смениха обаче цялото табло си светеше като коледна елха и се наложи да трият грешки. Един познат като смени акумулатора на Опел Мокка и ключовете спряха да работят като хората... Та не се учудвам че на Мерца като смениш накладки и трябва да ти ги "регистрират" - сервизите и те деца имат и ляп ядат.
  • #42
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ЕГО ( преди 2 месеца )
    Май го е писал фен на БМВ или ***/Ауди
  • #41
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 2 месеца )
    По-голяма тъпотия не съм чел.Имам такъв от 2017 и съм повече от доволен.До сега съм сменил масло и предни а не задни накладки.Оплаквания нямам да се надявам и така да си остане колата е на 74000 мили и още не съм сменял верига.В Англия препоръчват това да се случи на 100000 мили а забравих да кажа смених и маслото на кутията когато колата беше на 5 години и на 63000 мили.
  • #40
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не бях чел по-*** статия. Карам точно такава кола вече 7 години и не бих казал, че имам проблеми.В сервиз влизам един път годишно за масло и ако излезе нещо дребно се отстранява докато е в сервиза. Мотора е OM652
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Кой купува 3-годишен автомобил от Горубляне? Само от официален дилър, оказионна кола се купува. И трите големи немски марки си имат програми за проверени оказионни коли с допълнителна гаранция.
  • #38
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Поредната напълно измислена статия с цел да хвърли бомба и да се правят кликове. Хората, които имат такива коли, не са и чували за подобни проблеми. Жалко, че сте достатъчно малки и сте незабележими. Иначе от Мерцедес щяха да ви съдят и стотинките, които изкарвате от кликове, нямаше да ви стигнат
  • #37
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Иво ( преди 2 месеца )
    Аз само ще вметна,за мита, че служебен автомобил не е добре да се купи на старо,е Аз ще опровергая твърденията, лично си закупих преди 6 г. Фирмен Рекстън от Италия,а Те патят с дюзи,моят все още не още го карам, всичко е до подръжка.
  • #36
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    може и повечето неща да са верти, ако се вземе бройка на уж 3г. от Горубляне с над 500 000км. Много хора си мислят, че са тарикати като купят нещо на 2-3 години на уж половин цена.. Въпроса е един и си отговорете на него - щом е такава далавера, кой иска да се оттърве от нея ;)
  • #35
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Един Дженезис ги мина тия за кфи се имат