IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо покупка на 3-годишен Mercedes-Benz E-Class не е добра идея

Някои разходи по луксозния седан може да се окажат кошмар за собственика

Автомобилите Mercedes-Benz винаги са били свързвани с лукс и богатство. Един от моделите на марката, които се открояват, е E-Class – богато оборудван голям и комфортен седан, предлагащ огромен брой електронни асистенти. Това обаче важи за нова кола, докато тази на старо, дори само на 3 години, е в състояние да съсипе собственика. Порталът AvtoVzglyad разказва за слабите места на тригодишна E-Class.


Mercedes-Benz E-Class


Поколение W213 се появи през 2016 г., а през 2021 г. претърпя фейслифт. Тоест моделът е почти нов, но вече попада в категорията на употребяваните не много стари коли. Изборът на версии е страхотен, тъй като се предлагат както модификации само със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела.

Ако изберете кола в основната версия, тогава основната опасност е, че то може да е било използвано за служебен автомобил и да е каран като такъв. Заради факта, че интериорът е доста здрав, това трудно може да бъде открито. И след закупуването на колата, тя започва да получава различни проблеми. Някои собственици, например, се оплакват, че дори при леко подхлъзване в снега, на таблото се появява цял „гирлянд“ от грешки. И тяхното отстраняване става само в сервиз, който разполага с нужното оборудване.


Mercedes-Benz E-Class


Освен това, отказват и бутоните на волана, като в случая се налага замяна на целия блок, която никак не е евтина. С течение на времето предният панел започва да трака, това е огромен проблем. Много собственици сами демонтират пластмасата и я смазват, за да премахнат тракането, като този този метод е доказан и работи.

Друг проблем е окабеляването на клапана на маслената помпа, което се е протрило през годините, защото е било лошо прокарано. В резултат на това клапанът спира да работи. Ще бъде голям късмет, ако остане отворен. Но ако е затворен, тогава двигателят получава „маслен глад“ с всички произтичащи от това последствия.


Mercedes-Benz E-Class


Следващото главоболие е бързото износване на задните спирачни накладки. Сменят се на 20 000-30 000 км. Такъв скромен експлоатационен живот на консумативи за седани със задно задвижване се счита за нормален поради факта, че системата ESP работи активно. Особено по хлъзгави пътища. Самият процес на подмяна също не е толкова прост. Накладките трябва да бъдат „регистрирани" в контролната програма. Ако в същото време бутоните на волана не работят (писахме за това по-горе), тогава това не може да се направи!

Що се отнася до 2,0-литровия бензинов двигател с индекс M274, той не страда от разтягане на веригата за синхронизация, но изисква маркови консумативи и професионално обслужване. Затова се препоръчва маслото му да се сменя на всеки 8000 км. Така дори колата да бъде в отлична форма, разходи по поддръжката могат направо да съсипят собственика.


0 от 500
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    АдвокатГ. ( преди 1 година )
    Имам няколко :) смяната на масло е между 20-30 хиляди километра, ако карате в бившите съветски републики, да смяна на 8000. Другото е много относително, факт е, че има бройки с куп дефекти още първите 2-3 месеца, но при експлоатация няколко години нещата трябва да са изчистени по гаранция. W212 имам с изминати 350 000 реални километра без смяна на верига или проблеми. Сменени амортисьори на 250 000 и смяна на течности съгласно предписанията на производителя. W223 още я разработвам.
  • #16
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Изградили си имиджа на здрави коли дето всичките 124 и 190 са с ръжда навсекъде
  • #15
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Някой ( преди 1 година )
    Най -разпространен модел за такси в Германия. Таксито трябва да работи за да вади пари, а не да стои в сервиза. Или на бакшишите в Германия им се тая. Я се замислите.
  • #14
    24 rate up comment 22 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Немските коли живеят в сервиза, половината си експлоатационен живот прекарват там ...
  • #13
    22 rate up comment 4 rate down comment
    #13 ( преди 1 година )
    Мерцедес са скъпи автомобили особено S-класите ,цената им може да надвиши няколко пъти автомобилите за ежедневна употреба като нови. Моето мнение е че подобен автомобил от ранга на S - класа под 500-700000 км. не трябва да се говори за каквито и да е поддръжки интервенции сервизи а камоли за някакви повреди по електроника и замяна на компоненти и скъпоструващи модули ,спорове със сервизи кое било в гаранция и кое не . Не казвам че всичко е вечно но 10 -15 години това трябва да не стъпва в сервиз
  • #12
    29 rate up comment 6 rate down comment
    един ( преди 1 година )
    Мерцедес са скъпи автомобили със скъпа поддръжка откакто марката съществува.Преди десетилетия си изградиха имидж на автомобили които са много здрави, а днес берат плодовете си. Нарича се бранд, в средите на маркетинга.Не знам какво се пените, като че ли сте открили топлата вода.Като искате кола с която да стигнете от точка А до точка Б с минимални разходи и драми, купете си Тойота. Като искате обаче лукс и трилъчата емблема в края на капака, ви трябва дълбок джоб.
  • #11
    17 rate up comment 1 rate down comment
    някой ... ( преди 1 година )
    да наложи ембарго на шекера!
  • #10
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Пак шекерлъци ( преди 1 година )
    Но откъде Пепи Шекера с неуДачията да знае що е то Мерцедес!? Освен от москалски "източници"...)))
  • #9
    22 rate up comment 41 rate down comment
    Ха ха ( преди 1 година )
    Само мазохистите си купуват немски автомобили!
  • #8
    35 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Извода от статията е че ако не сте руски олигарх, или фирмата ви не ви е дала служебен Мерцедес, и вече сти проумели че карането на мерцедес е повече разходи отколкото престиж, то по-добре си купете масов автомобил. И да толкова много S-Class Мерцедес колкото могат да се видят в София в час пик, в никоя друга европейска столица не могат да се видят. Сигурно България е най-богатата държава в Европа, или западно европейците са глупави и не знаят че има 2 марки: Мерцедес и всички останали ...