IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо покупка на 3-годишен Mercedes-Benz E-Class не е добра идея

Някои разходи по луксозния седан може да се окажат кошмар за собственика

Автомобилите Mercedes-Benz винаги са били свързвани с лукс и богатство. Един от моделите на марката, които се открояват, е E-Class – богато оборудван голям и комфортен седан, предлагащ огромен брой електронни асистенти. Това обаче важи за нова кола, докато тази на старо, дори само на 3 години, е в състояние да съсипе собственика. Порталът AvtoVzglyad разказва за слабите места на тригодишна E-Class.


Mercedes-Benz E-Class


Поколение W213 се появи през 2016 г., а през 2021 г. претърпя фейслифт. Тоест моделът е почти нов, но вече попада в категорията на употребяваните не много стари коли. Изборът на версии е страхотен, тъй като се предлагат както модификации само със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела.

Ако изберете кола в основната версия, тогава основната опасност е, че то може да е било използвано за служебен автомобил и да е каран като такъв. Заради факта, че интериорът е доста здрав, това трудно може да бъде открито. И след закупуването на колата, тя започва да получава различни проблеми. Някои собственици, например, се оплакват, че дори при леко подхлъзване в снега, на таблото се появява цял „гирлянд“ от грешки. И тяхното отстраняване става само в сервиз, който разполага с нужното оборудване.


Mercedes-Benz E-Class


Освен това, отказват и бутоните на волана, като в случая се налага замяна на целия блок, която никак не е евтина. С течение на времето предният панел започва да трака, това е огромен проблем. Много собственици сами демонтират пластмасата и я смазват, за да премахнат тракането, като този този метод е доказан и работи.

Друг проблем е окабеляването на клапана на маслената помпа, което се е протрило през годините, защото е било лошо прокарано. В резултат на това клапанът спира да работи. Ще бъде голям късмет, ако остане отворен. Но ако е затворен, тогава двигателят получава „маслен глад“ с всички произтичащи от това последствия.


Mercedes-Benz E-Class


Следващото главоболие е бързото износване на задните спирачни накладки. Сменят се на 20 000-30 000 км. Такъв скромен експлоатационен живот на консумативи за седани със задно задвижване се счита за нормален поради факта, че системата ESP работи активно. Особено по хлъзгави пътища. Самият процес на подмяна също не е толкова прост. Накладките трябва да бъдат „регистрирани" в контролната програма. Ако в същото време бутоните на волана не работят (писахме за това по-горе), тогава това не може да се направи!

Що се отнася до 2,0-литровия бензинов двигател с индекс M274, той не страда от разтягане на веригата за синхронизация, но изисква маркови консумативи и професионално обслужване. Затова се препоръчва маслото му да се сменя на всеки 8000 км. Така дори колата да бъде в отлична форма, разходи по поддръжката могат направо да съсипят собственика.


0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Иво ( преди 2 години )
    Аз само ще вметна,за мита, че служебен автомобил не е добре да се купи на старо,е Аз ще опровергая твърденията, лично си закупих преди 6 г. Фирмен Рекстън от Италия,а Те патят с дюзи,моят все още не още го карам, всичко е до подръжка.
  • #36
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    може и повечето неща да са верти, ако се вземе бройка на уж 3г. от Горубляне с над 500 000км. Много хора си мислят, че са тарикати като купят нещо на 2-3 години на уж половин цена.. Въпроса е един и си отговорете на него - щом е такава далавера, кой иска да се оттърве от нея ;)
  • #35
    10 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Един Дженезис ги мина тия за кфи се имат
  • #34
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Николай ( преди 2 години )
    По-големи глупости не съм чел. 4 години карах w213. Уникален автомобил
  • #33
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Иво ( преди 2 години )
    Абсолютни глупости. Как въобще ви ги роди главата тези измислени проблеми!
  • #32
    13 rate up comment 13 rate down comment
    До 27 ( преди 2 години )
    Още един с немски "премиум" дарак дето отдавна е религиозен от кръстене след фактурката в Силверстар...ама тук дращи ли дращи
  • #31
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Ven ( преди 2 години )
    Има ли смисъл даже от коментиране? Не се ли изчерпа вечния дебат Мерцедес/БМВ? Ауди или Фолксваген? Волво или Аутбек и тн... Има си и комплексари със скъпи/нови коли, има си и завистници със стари/евтини коли. Не ги четете изобщо тия статии и толкоз. Е*ахти и народа. 5 милиона 'граждани' и 10 милиона мнения за всичко!
  • #30
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Маслото и накладките е смешно да се споменават изобщо като някакъв проблем, а на всеки койото работи с пари и инвестиции му е ясно, че след като изтече гаранцията (3 години) колкото по-бързо се оттърве от него по-добре и то при положение, че в момента пазара е такъв, че ако си взел нов такъв с 15-20% отстъпка то ще го продадеш почти без загуба. После *** и подобни да си го купуват това пиле в златна клетка и те да му носят риска, може и да са късметлии но по-вероятно да не сте.
  • #29
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Largo ( преди 2 години )
    Казано е Мерцедес *** набутан със скапаната електроника като всички други скапани днешни каруци където са електронни гробища а падне ли сняг не ми го хвалете , разни комплексари ги карат и добре ,че аз не се прекарах с това нещо или с Баварец комплексарец защото им гледам сектите на ей такива комплексари особенно като падне сняг и отвореняците стават за смях и пак си знаят тяхното ама то от комплексари кво очакваш
  • #28
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Купувам си точно такъв сегмент автомобили на 3 г., с всички или почти всички екстри, на макс 75 хил. км. и до 150-180 хил. км нямат никакви грижи. Тогава ги продавам.