IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

2,0 литра и 400 000 км – тези 5 мотора го могат!

Атмосферните двигатели все още се срещат често на пазара втора ръка и са доста удачно предложение

В наши дни вече е невъзможно да се намери двигател, който да изкара милион километра и да не се чупи изобщо. Но все още има такива, които могат да се движат на 350 000-400 000. Факт е, че те са по-скъпи по-лакоми от 1,6-литровите агрегати, но си имат и предимства – разполагат с повече мощност, което дава по-голяма увереност при изпреварванията.


кросоувъри


Такива двигатели се намират под голям брой модели, голяма част от които се предлагат на пазара на употребявани автомобили. Те са особено полезни при кросоувъри – заради по-високо тегло на тези превозни средства. И което е по-важно – конструктивно те до голяма степен повтарят вече споменатите 1,6-литрови мотори, но са с по-голям ресурс.

Много експерти твърдят, че двигателите с компресор имат по-кратък живот от атмосферните, като това е вярно отчасти. При правилна поддръжка и сипване на качествено гориво разликата в ресурса е минимална. Тези с компресор обаче са по-сложни и капризни, което съответно ги прави по-скъпи са за ремонт. А някои неизправности при тях водят до сериозни механични повреди.

Ето защо, ако търсите употребяван автомобил, особено кросоувър, който вече е изминал 100 000-200 000 км (повечето на пазара са точно такива), 2,0-литровият атмосферен мотор е доста добър избор. Експертите от „За Рульом“ предлагат 5 такива двигателя, които имат приблизително еднаква мощност. Повечето са от Япония, като това се обяснява с факта, че европейските производители залагат на турбомотори. Затова и почти няма да намерите 2,0-литров атмосферен двигател на кросоувър от Стария континент.

Пет 2,0-литрови двигателя със сериозен ресурс (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Я пак ( преди 3 дни )
    То в българистан масово колите са на по 300-400 хиляди километра, това че уж са на по 150-200 е мираж
  • #9
    11 rate up comment 5 rate down comment
    до 3 ( преди 4 дни )
    Значи, викаш германските коли срещали клапани с цилиндри...?!?! Да те и "специалистО"!!!
  • #8
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Уазков ( преди 4 дни )
    Ха че тези eксперти,не са ли виждали Мерцедес,,БМВ,Форд ,Ауди Фолк,та пишатсамо за Японски и как можеш да минеш по раздрънкани те Руски Пътища 500х.клм.ами не от мотора от Теб няма да остане нищо .Уазки.Зазки това отново бъдещето там.А заРульом,,Ще казва какви хитрини да се правят по тях за да заприличат на Западни.
  • #7
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 4 дни )
    Най-добрите специалисти по 20, 30 годишни коли в света са българите...
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Alf ( преди 4 дни )
    1.6 дизела дето се слага на толко много марки че немога да ги изброя в момента ми е на 587000 км и не съм правил нищо освен махане на катализатор
  • #5
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 4 дни )
    4-ти, ако вярваш на Аутобилд, няма за какво да говорим! Най-корумпираната медия! И прочети добре какво съм написал! Олдскуул! Всички мотори, произведени преди масовия даунсайзинг издържат над 400 000 километра, ако са добре обслужвани!
  • #4
    27 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Имам авенсис с двигателя - 3ZR-FE и написаното за него не отговаря по никакъв начин на истината. колата е на 380 000 км и нито има разход на масло, както се твърди, нито има разтегната ангренажна верига, която се сменяла по ваши думи на 120 000 км. От Тойота ми казаха, че не се сменя и съм с оригиналната все още, а е трябвало да я сменя 3 пъти до сега, ако ви вярвах на написаните глупости.
  • #3
    16 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Газко Уазков, стига дрънка глупости! Това, което твърдиш го кажи на Ауто Билд, които тестват автомобили на т.нар. продължителен тест и някои не могат да минат 100 000 км без сериозни ремонти. А какво да кажем за прескачащите ангренажни вериги на ВАГ, дето трошаха двигателите, на БМВ моторите, които кривяха разпределителни валове и срещаха клапаните с цилиндрите и пак за изхвърляне? Маслоядите на ВАГ са пословични. Масово издържат 150-200 000 км и умират. Специалисти го казват.
  • #2
    32 rate up comment 4 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 4 дни )
    Аве, писна ми от пропаганда и агитация! Аман! Всички ви втълпяват, че 300-400 000 километра са нещо изключително! Ами, не са! ВСЕКИ ДОБРЕ ПОДДЪРЖАН И ОБСЛУЖВАН МОТОР МОЖЕ ДА ИЗКАРА ПОНЕ 500 000 КМ.!!! За новите турбомиксерчета с по 8-900 кубика, вероятно, нещата са различни...Аз съм олдскуул!
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    2.0 дизеловия на Санг Йонг Корандо от 2010 до 2014 също е мноого здрав, казват че е на Мерцедес, но си е корейска доработка. Руснаци имат и милионник с него.