IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво не е наред със съвременните двигатели? (II част)

Още 5 причини, поради които сегашните мотори имат по-малък ресурс

Алуминий вместо чугун, сложен катализатор, намаляване на размера и поставяне на турбо, „алтернативни" задвижвания - всичко това са част от причините за по-слабата надеждност на съвременните двигатели, които ви представихме по-рано този месец.

Към тях сега добавяме още 5 причини, влияещи сериозно на ресурса на задвижващите агрегати в сегашните автомобили. Те олицетворяват прогреса на индустрията, но едновременно с това са и причината, поради която сегашните двигатели да изкарват безпроблемно стотина хиляди километра, след което да се налага да бъдат ремонтирани.

Какво не е наред със съвременните двигатели? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Viggo ( преди 3 дни )
    Най големият проблем са екобезумията, особено в ЕС, всички тия Евро чак до 7,дето съсипаха моторите
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    10 годишна кола произведена 2002- 2004 с 2.5 двигател би била по- здрава от 10 годишна произведена 2012-2014 с 1.5 двигател, турбо, директно впръскване и същата мощност като горепосочената
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колкото и да са надеждни новите и *** старите според вас, не може да се отрекат пластмасифите колектори и старт стопа. Постоянното палене и гасене няма как да не е вредно. Да не говорим за колекторите. Волво имаха сервизна акция за този проблем, а същевременно старите им двигатели изкарват по милион км. Ясно, че ако купиш нова или на макс 3 години кола няма да имаш (сериозни) проблеми. Но тук със "150к км нов внос " проблемите и ремонтите на нов двигател ще са много повече и по скъпи
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Съвременните двигатели били ненадеждни. Хахаха. Абе алоо. Като бях малък все виждах закъсали коли по пътищата. Последните години въобще не виждам такива. Сменил съм 10 коли за последните 15 години, ей така от кеф и печалба, и с никоя от тях не съм имал какъвто и да е проблем. Най старата беше 2000 година модел. Най новата 2017 година.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Tito1965 ( преди 2 месеца )
    Поредната щуротия
  • #11
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Трагедия ( преди 2 месеца )
    На някой направи ли му впечатление,че за пореден път статията е преведена с Гугъл преводача,а преписвача дори не се е постарал да я редактира.
  • #10
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Гг ( преди 2 месеца )
    Проблемът си го знаем. Като си купиш кола на 168хил.км" пък тя е на 500+
  • #9
    27 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А бе и простите соц возила не бяха толкова здрави. Вартбурга на баща ми почти всеки месец я му се настройваше чукче/наковалня, я делко, я спирачки се обезвъздушаваха. И това на коли чийто километраж беше до 100к км т.е. не е предвидено да живеят много дълго. И да караш 10к км на година беше уау. Вярно че там тези интервенции бяха описани в книжката на колата и средно грамотен човек можеше да ги направи. А сега в книжката пише да не пиеш от антифриза
  • #8
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Яшко ( преди 2 месеца )
    Най-големия проблем са собствениците, които си мислят че колите са само , за да сипваш нафта/бенДЗин и да караш по строшените ни "пътища". Качественото и навременното обслужване е излишно за 90% от "шАфьорите", които си мислят, че най-голямата инвестиция е да си купиш колата и после тя някакакси ще се движи. Пък който не е съгласен нека да си взима Жигули или Москвич и да си кара старите "железни и безпроблемни" двигатели.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Хм ( преди 2 месеца )
    Абсолютни фъш*кии са тези двигатели, ама нейсе.