IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Model S Plaid го смени с BMW M5 и обясни защо

Седанът на Tesla е страхотно бърз, но клиентите очакват още неща, които липсват

Притежаването на Tesla Model S Plaid е нещо, за което много хора само мечтаят. Американският автомобилен производител успя да се издигне над очакванията и предоставя, с някои изключения, страхотно изживяване на своите клиенти. Има обаче и такива, които са разочаровани и се отказват дори от най-скъпите и луксозни електромобили, за да се върнат към мощните коли с V8 двигатели.


Tesla Model S Plaid


Сред тях е и мъж на име Басим, който споделя защо е решил да се откаже от Model S Plaid и да я замени с BMW M5. Този човек не е сред феновете на Tesla, които са готови да правят всякакви компромиси и затова мнението му може да бъде от значение за тези, които са се насочили към суперседана на американската марка.

Басим споделя, че е притежавал Model S P90D от 2016 г., но е решил, че стилът му на шофиране е по-подходящ за BMW M8 Cabriolet. По-късно обаче е видял какво може да направи Plaid като ускорение и веднага си е купил такъв. За съжаление, опитът му като собственикът на Tesla го кара да осъзнае защо производител на автомобили като BMW знае как правилно да балансира луксозното усещане със скорост, звук и грижа за клиентите.


BMW M5


Като начало мъжът открива, че Tesla не обръща внимание на детайлите. Шофьорите и пътниците взаимодействат с интериора на автомобила през повечето време, когато пътуват. Наличието на скъпи и качествени материали в салона е нещо, което всеки би очаквал от автомобил за 136 000 долара. Басим признава, че Model S Plaid е „зловещо бърз“, но определя качеството на изработка на Tesla като „ужасно“.

„Най-фрапиращото е, че Tesla дори не си прави труда да провери това качеството и да се защити от оплаквания на клиентите си. Факт е, че Model S може да има цената на премиум BMW или Mercedes-Benz, но интериорът не е по-добър дори от този на Acura”, обяснява Басим в един от форумите на BMW.


Tesla Model S Plaid


Освен това, американецът не харесва и боята на колата си – проблем, от който често напоследък се оплакват собственици на Tesla. След това Басим открил, че някои от камерите, както и задните светлини се замъгляват на моменти, но в официалния сервиз му казали, че това е напълно нормално. Мъжът е категоричен, че отношениeтf към клиентите в BMW е на съвсем друго ниво и се чувства игнориран, въпреки че притежава Model S Plaid.

Липсата на физически бутони салона е друг аспект, който кара Басим да съжалява, че е сменил своето BMW M8 Cabriolet. Той също така подчертава, че воланът с нестандартна може да е трик, който отразява уникалността на Model S Plaid, но за него е нещо напълно безполезно. Софтуерът на Tesla също дразни, а спирачките изглеждат като „ротори за 100 долара и не съответстват на електромобил с 3 мотора“.


BMW M5


Всичко това, в крайна сметка, е накарало Басим да се откаже от електрически седан и да го замени с BMW M5 First Edition. Мъжът твърди, че не съжалява дори за загубата на 15 000 долара (толкова му е струвал отказа от лизинга на Model S Plaid), тъй като скоростта не единственото нещо, което прави една кола страхотна. И смята да се наслади максимално на мощния си бензинов автомобил, докато това все още е възможно, а един ден отново да се върне към притежаването на Tesla.

Като цяло, това е опитът за собственост на Tesla Model S Plaid, споделен от някой, който е платил много пари за невероятно бърз автомобил, пълен с полезни технологии. Мъжът очаква определено ниво на комфорт, надеждност и клиентско изживяване, което трябва да отразява специалния статус на автомобила. Той не получава нито едно от тези неща и затова се връща към притежаването на мощно BMW, което за него все още е по-добрият вариант.


BMW M5

0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Ех бензинчо ( преди 1 година )
    Тук вече си в голяма грешка. Точно пък за софтуера на Тесла, въобще не отваряй дума.Ще кажеш ли кой автомобилен производител има по-добър софтуер от Tesla? Точно това им е най-силната страна и затова ги купуват.Младото поколение напоследък когато си купува автомобил, не прави аналогия с обзавеждане на хола, за да се интересува от каква кожа му е креслото и какви са тапетите/тапицерията. Интересуват се от мултимедията мощността и ускорението. Ти си пипай и гледай кожата и тапицерията.
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Щерю ( преди 1 година )
    На поколение, на което не може да се угоди края му е близо...
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    остави теслата кажи за астъна ще го вземаш ли или тате каза друг път
  • #9
    13 rate up comment 7 rate down comment
    BENZIN ( преди 1 година )
    Тук обаче е пълно с драскачи голфаджии, които хвалят Тресла, а дори не са я виждали на живо и не знаят каква гротеска е всичко в този скейтборд с електромотор. Човекът го е казал, като почнеш от спирачките които са доста известни минеш през цялата плява която е колата, та чак до прехваления софтуер, който също е на нивото на Лада. За разлика от повечето шемети тук, аз имам реални впечатления от марката и за мен тя е от класа на Дачия, само че доста напомпана. Това е истината. Точка.
  • #8
    10 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бъдещето на германската автоиндустрия е това! Арабели с любов към карбонови спойлерчета, лайснички и 4-5 хромирани ауспухчета. Всичко това ще се пробутва на хората от надути шеаби в скъпи костюми и много претенции, щото много ги харесват в Анадола. Залеза на германската автоиндустрия се вижда от Марс с просто око.
  • #7
    22 rate up comment 7 rate down comment
    BENZIN ( преди 1 година )
    Човека обяснява на аграрчетата това, което се опитвам да им набия в празните чаши много отдавна. Тресла е просто една много бърза Лада с електромотор и разни шматки които са изкарали някой лев от тото, или тате им е дал пари и се кефят, защото не са сядали никога в изтински премиум автомобил. На Тресла и е премиум само цената и нищо друго. БМВ или Мерцедес дори да е с дизеляк 150, коня пак си е премиум, защото хората знаят какво е качество на всяко едно нещо до което може да се докосне човек.
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Басим е арабско име арабите не харесват електрички те предпочитат джангър така са свикнали да свалят жените ккато и нашите провинциалисти да минат през главната с форсиран двг и да дрънчи бас та да се загледат ученичките в него примитивно мислене.Освен това петролните коли карат хората да купувят петеопрпдукти и така хранят арабите.
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 година )
    И сега човек може да види в тубата много, ама много бързи дараци с напомпани мотори, дето издухват поршета и ферарита.Обаче, колата не е само сандък с мотор явно...Няма как да сравняваш немски премиум клас с тоя евтинджос, сглобяван от евтини работници.Тчк.
  • #4
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Предполагам, че е прав за всичко, но възниква въпросът дали е купил Теслата на сляпо. Дал е 136000 долара без да провери какво ще получи. Да не се оплаква тогава. Любопитно ми е и защо не е взел електрическото БМВ 4.
  • #3
    15 rate up comment 4 rate down comment
    До #1 ( преди 1 година )
    Да, човек минал през няколко суперколи не знае какво да очаква, и разбира се щ, български читател и драскач под статии, веднага се наема да му каже как стоят нещата. Колкото до "евтината М5", нека...