IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Model S Plaid го смени с BMW M5 и обясни защо

Седанът на Tesla е страхотно бърз, но клиентите очакват още неща, които липсват

Притежаването на Tesla Model S Plaid е нещо, за което много хора само мечтаят. Американският автомобилен производител успя да се издигне над очакванията и предоставя, с някои изключения, страхотно изживяване на своите клиенти. Има обаче и такива, които са разочаровани и се отказват дори от най-скъпите и луксозни електромобили, за да се върнат към мощните коли с V8 двигатели.


Tesla Model S Plaid


Сред тях е и мъж на име Басим, който споделя защо е решил да се откаже от Model S Plaid и да я замени с BMW M5. Този човек не е сред феновете на Tesla, които са готови да правят всякакви компромиси и затова мнението му може да бъде от значение за тези, които са се насочили към суперседана на американската марка.

Басим споделя, че е притежавал Model S P90D от 2016 г., но е решил, че стилът му на шофиране е по-подходящ за BMW M8 Cabriolet. По-късно обаче е видял какво може да направи Plaid като ускорение и веднага си е купил такъв. За съжаление, опитът му като собственикът на Tesla го кара да осъзнае защо производител на автомобили като BMW знае как правилно да балансира луксозното усещане със скорост, звук и грижа за клиентите.


BMW M5


Като начало мъжът открива, че Tesla не обръща внимание на детайлите. Шофьорите и пътниците взаимодействат с интериора на автомобила през повечето време, когато пътуват. Наличието на скъпи и качествени материали в салона е нещо, което всеки би очаквал от автомобил за 136 000 долара. Басим признава, че Model S Plaid е „зловещо бърз“, но определя качеството на изработка на Tesla като „ужасно“.

„Най-фрапиращото е, че Tesla дори не си прави труда да провери това качеството и да се защити от оплаквания на клиентите си. Факт е, че Model S може да има цената на премиум BMW или Mercedes-Benz, но интериорът не е по-добър дори от този на Acura”, обяснява Басим в един от форумите на BMW.


Tesla Model S Plaid


Освен това, американецът не харесва и боята на колата си – проблем, от който често напоследък се оплакват собственици на Tesla. След това Басим открил, че някои от камерите, както и задните светлини се замъгляват на моменти, но в официалния сервиз му казали, че това е напълно нормално. Мъжът е категоричен, че отношениeтf към клиентите в BMW е на съвсем друго ниво и се чувства игнориран, въпреки че притежава Model S Plaid.

Липсата на физически бутони салона е друг аспект, който кара Басим да съжалява, че е сменил своето BMW M8 Cabriolet. Той също така подчертава, че воланът с нестандартна може да е трик, който отразява уникалността на Model S Plaid, но за него е нещо напълно безполезно. Софтуерът на Tesla също дразни, а спирачките изглеждат като „ротори за 100 долара и не съответстват на електромобил с 3 мотора“.


BMW M5


Всичко това, в крайна сметка, е накарало Басим да се откаже от електрически седан и да го замени с BMW M5 First Edition. Мъжът твърди, че не съжалява дори за загубата на 15 000 долара (толкова му е струвал отказа от лизинга на Model S Plaid), тъй като скоростта не единственото нещо, което прави една кола страхотна. И смята да се наслади максимално на мощния си бензинов автомобил, докато това все още е възможно, а един ден отново да се върне към притежаването на Tesla.

Като цяло, това е опитът за собственост на Tesla Model S Plaid, споделен от някой, който е платил много пари за невероятно бърз автомобил, пълен с полезни технологии. Мъжът очаква определено ниво на комфорт, надеждност и клиентско изживяване, което трябва да отразява специалния статус на автомобила. Той не получава нито едно от тези неща и затова се връща към притежаването на мощно BMW, което за него все още е по-добрият вариант.


BMW M5

0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 22 ( преди 1 година )
    На БГ ютубъри дето никой не ги знае ли да вярвам или на световните автомобилни сайтове дори немски такива които казват че i4 е по-добър в някои отношения и като цяло е малко по-добър на съответната по-висока цена но такива глупости като "пъти класи над Тесла" няма
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Гледайте наши ютубъри които имат тесли и тестват бмв i4, което също е електрическо. Отговора е i4 в пъти класи над тесла. Върви много, качеството на материалите няма база за сравнение, екстри, фарове, софтуер, возия... Имайте предвид че i4 стартира с цена 115000лв. Колкото модел 3 лонг рейндж. Едно от видеата е на car life dy dani, болен фен на тесла, най-големия привърженик на ел. колите и от 7 месеца горд собственик на чисто нова тесла модел 3 лонг рейндж. Човека си призна че i4 е по-добра
  • #20
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Защото има слабоумници, които да си купуват коли са какъвто явно си ти.
  • #19
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Ех бензинчо ( преди 1 година )
    Ами те продажбите сами си говорят. Тесла продава повече от BMW в категориите си, а от догодина само с двата си модела ще продават повече автомобили отколкото продава BMW с всичките си модели, фабрики и представителства по света.И това въпреки че Тесла предлага значително по-некачествен автомобил на по-висока цена.Защо клиентите вместо Тесла не си купят по-евтино и по-качествено BMW?Защо Тесла слага по-големи надценки на автомобилите си от bmw, но въпреки това ги купуват повече?
  • #18
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Плюйте, плюйте ( преди 1 година )
    (Факт е, че Model S може да има цената на премиум BMW или Mercedes-Benz, но интериорът не е по-добър дори от този на Acura) Аглока също е премиум а Тесла разбира се не е с приоритет върху интериора и това дали пластмасата е като в Ауди или като в ФВ а е най-бързата кола за под милион дори базовия S е по-мощен от М5
  • #17
    11 rate up comment 5 rate down comment
    BENZIN до 10 ( преди 1 година )
    Само за информация, дори първата ми кола съм закупил с лично мои пари, за разлика от *** на тате, като теб. Точно за това мога да преценя кое, колко си заслужава парите. Тресли купуват мамчини синчета дето не знаят как се изкарва един лев и за това са склонни да дават чужди пари за вецета, които не струват и стотинка, но русите безмозъчнички им се кефят, защото са още по-боси от собствениците на Тресла.
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    BENZIN до 12 ( преди 1 година )
    Ти пък, кога купува нова кола, за да знаеш кой какво избира. Вземи си тогава лагерница с таблет и си я карай. Потвърждаваш думите ми за драскачите, които не са карали друго освен кола за 300 лева и за това Тресла на снимка им харесва много.
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз съм фен на електричките и Тесла но все още не бих си сменил БМВ 5тая серия с Тесла. Мой приятел има Модел С и вътре е просто гадно. Бърза е колата но си давам сметка, че удобството вътре ми е по-важно. Чакаме да видим БМВ какви електрички ще изкара в класа на Модел С, защото не виждам Тесла да прави нещо по-въпроса с подобряване на интериора.
  • #14
    9 rate up comment 10 rate down comment
    BMW driver ( преди 1 година )
    Напълно съм сигурен, че всички фенчета на Теслата тук са я виждали само на картинка. Докато те си мечтаят за нея аз си карам моето БМВ Ф10 с почти 300 кончета и мацките се под**рят като го видят, а тези льоьловци лъскат ба**тна и чакат да си купят теслЪ след 10 живота.
  • #13
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Карам е90 ( преди 1 година )
    Дори мохамеданин осъзнава разликата между краварски откровен б0клук (с автопилот, чиято идея е да те самоубие) и чистокръвно БМВ. Само абсолютен *** би избрал тролейчето с кофти сглобките.