IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Model S Plaid го смени с BMW M5 и обясни защо

Седанът на Tesla е страхотно бърз, но клиентите очакват още неща, които липсват

Притежаването на Tesla Model S Plaid е нещо, за което много хора само мечтаят. Американският автомобилен производител успя да се издигне над очакванията и предоставя, с някои изключения, страхотно изживяване на своите клиенти. Има обаче и такива, които са разочаровани и се отказват дори от най-скъпите и луксозни електромобили, за да се върнат към мощните коли с V8 двигатели.


Tesla Model S Plaid


Сред тях е и мъж на име Басим, който споделя защо е решил да се откаже от Model S Plaid и да я замени с BMW M5. Този човек не е сред феновете на Tesla, които са готови да правят всякакви компромиси и затова мнението му може да бъде от значение за тези, които са се насочили към суперседана на американската марка.

Басим споделя, че е притежавал Model S P90D от 2016 г., но е решил, че стилът му на шофиране е по-подходящ за BMW M8 Cabriolet. По-късно обаче е видял какво може да направи Plaid като ускорение и веднага си е купил такъв. За съжаление, опитът му като собственикът на Tesla го кара да осъзнае защо производител на автомобили като BMW знае как правилно да балансира луксозното усещане със скорост, звук и грижа за клиентите.


BMW M5


Като начало мъжът открива, че Tesla не обръща внимание на детайлите. Шофьорите и пътниците взаимодействат с интериора на автомобила през повечето време, когато пътуват. Наличието на скъпи и качествени материали в салона е нещо, което всеки би очаквал от автомобил за 136 000 долара. Басим признава, че Model S Plaid е „зловещо бърз“, но определя качеството на изработка на Tesla като „ужасно“.

„Най-фрапиращото е, че Tesla дори не си прави труда да провери това качеството и да се защити от оплаквания на клиентите си. Факт е, че Model S може да има цената на премиум BMW или Mercedes-Benz, но интериорът не е по-добър дори от този на Acura”, обяснява Басим в един от форумите на BMW.


Tesla Model S Plaid


Освен това, американецът не харесва и боята на колата си – проблем, от който често напоследък се оплакват собственици на Tesla. След това Басим открил, че някои от камерите, както и задните светлини се замъгляват на моменти, но в официалния сервиз му казали, че това е напълно нормално. Мъжът е категоричен, че отношениeтf към клиентите в BMW е на съвсем друго ниво и се чувства игнориран, въпреки че притежава Model S Plaid.

Липсата на физически бутони салона е друг аспект, който кара Басим да съжалява, че е сменил своето BMW M8 Cabriolet. Той също така подчертава, че воланът с нестандартна може да е трик, който отразява уникалността на Model S Plaid, но за него е нещо напълно безполезно. Софтуерът на Tesla също дразни, а спирачките изглеждат като „ротори за 100 долара и не съответстват на електромобил с 3 мотора“.


BMW M5


Всичко това, в крайна сметка, е накарало Басим да се откаже от електрически седан и да го замени с BMW M5 First Edition. Мъжът твърди, че не съжалява дори за загубата на 15 000 долара (толкова му е струвал отказа от лизинга на Model S Plaid), тъй като скоростта не единственото нещо, което прави една кола страхотна. И смята да се наслади максимално на мощния си бензинов автомобил, докато това все още е възможно, а един ден отново да се върне към притежаването на Tesla.

Като цяло, това е опитът за собственост на Tesla Model S Plaid, споделен от някой, който е платил много пари за невероятно бърз автомобил, пълен с полезни технологии. Мъжът очаква определено ниво на комфорт, надеждност и клиентско изживяване, което трябва да отразява специалния статус на автомобила. Той не получава нито едно от тези неща и затова се връща към притежаването на мощно BMW, което за него все още е по-добрият вариант.


BMW M5

0 от 500
  • #32
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Propov ( преди 1 година )
    Който има очи да види и ръка да усети, няма как да даде 100к евро за Тесла. Конструирана е набързо от аматьори. Сглобена е още по набързо от изморени и изтормозени работници. Материалите също са аматьорски - *** облечени в криво изрязана и недоушита естествена кожа. Има там боднат един таблет дето за 1000 евро може да се сложи такъв на всяка кола, ама мястото му е в къщи или в багажа. Та който има усет за качество се разочарова много бързо.
  • #31
    5 rate up comment 15 rate down comment
    До 29 ( преди 1 година )
    Дай да направим едно друго състезание. Кой докъде ще стигне с 50 лв зареждане? Можеш ли да стигнеш до морето? А до Пловдив? Защото теслата ще отиде и ще се върне. А при спазване на ограничението на скоростта, ще стигне до морето без нужда от зареждане или най-много пет минути зареждане.
  • #30
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До Плъгин ( преди 1 година )
    Много добри глупости си писал но Теслата е направена за хора които не карат постоянно с 200км/ч и не правят състезания по 360км магистрала
  • #29
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До 28 ( преди 1 година )
    Ти нормален ли си Модел 3 има 75квтч батерия а не 101квтч
  • #28
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Плъгин ( преди 1 година )
    Всяка Тесла от София до морето ще я откъсна с 1 час. Като сложа на кой да е дизел 200 км/ч., Теслата при тая скорост след Пловдив трябва да спира да зарежда... И отиде 1 час, ако намери зарядно де... Така че спорът е безсмислен, електриките стават само за града или за авантюристи... За спортен автомобил не стават, нямат пробег при високи скорости...
  • #27
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    С 83 квтч срещу 101 квтч не виждам как е по голяма освен в твоята математила 83 да е по голямо от 101
  • #26
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    Ти пък намери какво да изтъкнеш батерията на и4 всъщност е малко по-голяма а пробега е подобен на Тесла 3
  • #25
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кое му е чо доброто на бмв ай4 може би по-малкият капацитет на батерията което значи по малък пробег и по сляби характаристики или забивящатя мудна инфонтеймънт система кое?
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Еми така е като не съм много интелигентен, не се бях сетил че само най-интелигентните хора карат BMW и смятат всички останали за *** без грам мозък и затова не биха си купили Тесла.Благодаря ти за обяснението! Много добре описва ситуацията.
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Слабоумниците обикновено са крайни и обиждащи инакомислещите както теб но разбира се според гледната точка. За някои ако не се държиш като наци или мангас значи си слабоумен