Притежаването на Tesla Model S Plaid е нещо, за което много хора само мечтаят. Американският автомобилен производител успя да се издигне над очакванията и предоставя, с някои изключения, страхотно изживяване на своите клиенти. Има обаче и такива, които са разочаровани и се отказват дори от най-скъпите и луксозни електромобили, за да се върнат към мощните коли с V8 двигатели.
Сред тях е и мъж на име Басим, който споделя защо е решил да се откаже от Model S Plaid и да я замени с BMW M5. Този човек не е сред феновете на Tesla, които са готови да правят всякакви компромиси и затова мнението му може да бъде от значение за тези, които са се насочили към суперседана на американската марка.
Басим споделя, че е притежавал Model S P90D от 2016 г., но е решил, че стилът му на шофиране е по-подходящ за BMW M8 Cabriolet. По-късно обаче е видял какво може да направи Plaid като ускорение и веднага си е купил такъв. За съжаление, опитът му като собственикът на Tesla го кара да осъзнае защо производител на автомобили като BMW знае как правилно да балансира луксозното усещане със скорост, звук и грижа за клиентите.
Като начало мъжът открива, че Tesla не обръща внимание на детайлите. Шофьорите и пътниците взаимодействат с интериора на автомобила през повечето време, когато пътуват. Наличието на скъпи и качествени материали в салона е нещо, което всеки би очаквал от автомобил за 136 000 долара. Басим признава, че Model S Plaid е „зловещо бърз“, но определя качеството на изработка на Tesla като „ужасно“.
„Най-фрапиращото е, че Tesla дори не си прави труда да провери това качеството и да се защити от оплаквания на клиентите си. Факт е, че Model S може да има цената на премиум BMW или Mercedes-Benz, но интериорът не е по-добър дори от този на Acura”, обяснява Басим в един от форумите на BMW.
Освен това, американецът не харесва и боята на колата си – проблем, от който често напоследък се оплакват собственици на Tesla. След това Басим открил, че някои от камерите, както и задните светлини се замъгляват на моменти, но в официалния сервиз му казали, че това е напълно нормално. Мъжът е категоричен, че отношениeтf към клиентите в BMW е на съвсем друго ниво и се чувства игнориран, въпреки че притежава Model S Plaid.
Липсата на физически бутони салона е друг аспект, който кара Басим да съжалява, че е сменил своето BMW M8 Cabriolet. Той също така подчертава, че воланът с нестандартна може да е трик, който отразява уникалността на Model S Plaid, но за него е нещо напълно безполезно. Софтуерът на Tesla също дразни, а спирачките изглеждат като „ротори за 100 долара и не съответстват на електромобил с 3 мотора“.
Всичко това, в крайна сметка, е накарало Басим да се откаже от електрически седан и да го замени с BMW M5 First Edition. Мъжът твърди, че не съжалява дори за загубата на 15 000 долара (толкова му е струвал отказа от лизинга на Model S Plaid), тъй като скоростта не единственото нещо, което прави една кола страхотна. И смята да се наслади максимално на мощния си бензинов автомобил, докато това все още е възможно, а един ден отново да се върне към притежаването на Tesla.
Като цяло, това е опитът за собственост на Tesla Model S Plaid, споделен от някой, който е платил много пари за невероятно бърз автомобил, пълен с полезни технологии. Мъжът очаква определено ниво на комфорт, надеждност и клиентско изживяване, което трябва да отразява специалния статус на автомобила. Той не получава нито едно от тези неща и затова се връща към притежаването на мощно BMW, което за него все още е по-добрият вариант.