IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 неща, които трябва да знаете за дългоочаквания "убиец на Tesla"

Новият Lucid Air е рекордьор по пробег с едно зареждане, и вече смая американските журналисти

Ако ни даваха по левче за всеки път, в който някой употреби израза "убиецът на Tesla", щяхме да сме с поне 219 лева по-богати. Кой ли не е убивал Tesla пред годините - от екзотичните Faraday Future и Neo до Volkswagen ID.3. Но въпреки това компанията на Илон Мъск си е жива и здрава, и все така си остава пример за подражание в електрическия сегмент.
 
 
Lucid Air
   
    

И все пак има един автомобил, който смело посяга ако не към продажбите и влиянието на Tesla, то поне към рекордите на нейния най-екстремен модел. Тази кола се нарича Lucid Air. За съжаление няма как да ви споделим наблюдения от първо лице, защото все още няма нито една бройка в България, или изобщо в Източна Европа (обикновените български сметосъбирачи, директори на държавни болници и зърнопроизводители от Добруджа явно все още предпочитат Bugatti и Bentley). Но поне вече разполагаме с мнението на медия, на която имаме пълно доверие: Car&Driver, списанието, което преди шест десетилетия на практика изобрети тест драйва в днешния му вид.
   
    
Lucid Air интериор
    
     
Преди да видим какво установиха експертите на изданието, само кратко припомняне: Lucid Motors е калифорнийска компания, която представи първия си модел още през 2016, но производството започна едва в самия край на 2021. Неин шеф е бившият главен инженер на Lotus и Tesla Питър Роулинсън, а дизайнер е Дерек Дженкинс, създател на някогашните Audi A2 и A8, и на днешната Mazda MX-5.
  
    
10 ключови факта за новия Lucid Air (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #9
    14 rate up comment 8 rate down comment
    До 11 ( преди 2 години )
    Оо да напоследък особено петрола и газа са много "евтини" страхотна работа на агент Путин в случай че работи за Тесла и шистаците в Америка
  • #8
    11 rate up comment 22 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    Убиеца на Тесла се казват Владимир. Владимир Путин. С войната стана ясно че Американци и руснаци са в световна война. Климата, въздуха и газовете са бял кахър на фона на тази война.Който се откаже от евтината енергия на въглеводородите за да пази климата ще бъде унищожен икономически, а после и военно от този на който ТЕЦ овете си димят, АЕЦ, петрол и газ дават евтина енергия.
  • #7
    10 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тресла не е за вас и както се разбра не е 30 хиляди долара, поради тази причина и не се планира да се изграждат повече станции за нея в България. А това пък да не говорим, това е само за мултимилионери с екзотичен привкус и колекционери.
  • #6
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Форма ( преди 2 години )
    При Тесла инженерите определят формата, а дизайнерите след това правят каквото могат без да я развалят. При останалите е обратното. Мениджърите им определят формата спрямо нагласите на клиентите, после дизайнерите правят форма която да отговаря на модата към момента, а горките инженери накрая се опитват да направят тази форма колкото е възможно по аеродинамична. Неслучайно Тесла произвежда едни от най-ефективните автомобили на пазара, защото имат страхотна аеродинамика.
  • #5
    13 rate up comment 13 rate down comment
    До 6 ( преди 2 години )
    Не допускаш ли че грешката е в теб щом всички модели на Тесла ти приличат на Форд Фиеста
  • #4
    16 rate up comment 15 rate down comment
    Фоксвагенът ( преди 2 години )
    Кажете на Мъск да си смени дизайнерите че всичките приличат на Форд фиеста
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Собственост е на фонд на Саудитска Арабия и планират завод и там така че има потенциално неограничено финансиране стига да ги убедят че си заслужава
  • #2
    18 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    Чудесен продукт. Дотук с лесното. Сега му трябват няколко завода, оборудване, настройване на роботи и поточни линии, наемане на персонал, подбор на доставчици за съответно качество и обеми вкл. за батерии, сключване на договори и огромна логистика. И тука вече идва яденето на стъкло. Най-сложното е да произведеш машини, които да произвеждат твоите машини. Затова е казано: "на вторите ще им трябва телескоп, за да ни видят". "Видят". За стигане на технология+обем+мрежа никой не се е и размечтал:D
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    im-ДртiйУАЙТБой! ( преди 2 години )
    Върховна ел.машина, но и на съответната страхотна ЦЕНА, но пък именно за да могат да се позиционират към по-високи пi4алби и повече приходи, то требе да пуснат и модел много по-достъпен за широките народни масси, т.е. маХ за 35-40 ХИЛ.долларЙЕС, иначе нема как да ги бъде в обозримо бъдеще при тъй масово ШИРОКО+прекалено ШОКОВО разтворената ножица при доходите на населението в световен мащаб...особено сега със скъпите енергии и основни хранит.продукти и ел.тока,канечна след вайната в U-КРАЙ-NA