IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на BMW: Светът не е готов за отказ от ДВГ!

Оливер Ципсе смята, че премахването на конвенционалните мотори няма да помогне на околната среда

Докато BMW подготвя множество нови изцяло електрически превозни средства, самата компания все още не се е ангажирала с конкретна дата, на която да се откаже от продажбите на модели с двигатели с вътрешно горене. Според нейния главен изпълнителен директор – Оливер Ципсе, светът не е готов за подобно нещо.


BMW


В интервю за германското автомобилно издание Automobilwoche шефът на BMW заяви, че прекратяването на продажбите на превозни средства с двигатели с вътрешно горене дори няма да има положително въздействие върху околната среда.

„Най-големият пазарен сегмент в Германия е на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Същото се отнася за Европа и за целия свят. Затова, преди да се откажете от тях, трябва да помислите къде ще бъдете и какво ще правите след 8-10 години. Затова и предупреждаваме, че все още е прекалено рано. Глупаво е да се откажеш от технология, благодарение на която имаш силни позиции на пазара, без да има реална нужда от това“, обясни Ципсе.


BMW
 

Шефът на BMW допълни, че отказът от двигателите с вътрешно горене няма да помогне нито на климата, нито на нещо друго. В баварската компания са толкова уверени, че конвенционалните задвижващи агрегати имат бъдеще и затова вече работят върху новото поколение от 4-, 6- и 8-цилиндрови мотори. Новите двигатели ще бъдат много по-ефективни от тези, които заменят.

Това, разбира се, не означава, че BMW не инвестира сериозно в електрически превозни средства. В действителност, германският производител разработва изцяло нова платформа за електромобили, наречена Neue Klasse, която ще бъде в основата на множество нови модели с впечатляващ дизайн и електрифицирани задвижвания.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Геотермална термопомпа с висок COP около 5,6~6. Най-добрите енергоспестяващи продукти за отопление на вашия дом и използване на топла вода.6 пъти икономия на енергия като нормален газов или бензинов нагревател."
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    с лекота намерих термопомпи с коефициент над 5, сам ще се напънеш да разбереш защо цялата система има по-голяма коефициент
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    хаха, пак ли да пускам цитати, които не можеш да прочетеш и разбереш?!
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тойота много добре си е направила сметката че дялът на електеомобилите в Световен мащаб е нищожен за Европейският пазар Тойота има хибриди.
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 16 ( преди 2 години )
    Тойота не произвеждат 0 електромобили освен това както знаем са и напред при хибридите а хибридите ще са актуални поне до 2030та така че имат време за подготовка много пресилено е да се отписват иначе другите японци са в съюзи и също далеч не са обречени Нисан и Митсубиши са с Рено, Хонда са с GM при електромобилите а Мазда и Субару с Тойота
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Мхм ( преди 2 години )
    Япония е водеща в електеониката и батериите основните неща за един електеомобил.Тойота Хонда и Нисан имат огромни производствени капацитети Тесла има две фабрики третата в Берлин никога няма да тръгне което и ще убие Тесла защото немците не са глупави и знят една фабрика на Тесла в сърцето на германия до какво ще доведе немските авропроми.
  • #9
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Мхм ( преди 2 години )
    Мъск няма капацитета за толкова коли и лесно ще бъде задминат от френските корейски и японски производители.Немците отдавна са аут.Самите американски компании като Форд и ГМ ще отвеят тесла
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Елън Мъск е аутист с огромно его. След като ясно, че БМВ и4 победи модел С ще има нововъдения и подобрения. БМВ и Форд ако продължават така, скоро ще фалират.
  • #7
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Светът е виновен ( преди 2 години )
    Че кой ги е карал да се отказват в Русия, арабските монархии, Африка, Индия и Латинска Америка да си продават ДВГ пък в Западна Европа, китайските и американските мегаполиси повече електромобили просто от БМВ не са готови да си намалят печалбите
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Всеки може да си качи високо и да видите градовете ни колко са чисти. Има и бунища, пълни с ***, колкото и където искате. Срещу това ли спорите? Или просто нямате пари.