IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как изглежда Tesla Model S на 1,5 млн километра

За 7 години на пътя електрическият седан е сменил 3 батерии и 4 мотора

Tesla Model S е на пазара от доста време и вече се срещат екземпляри, които са изминали над милион километра. Новият кандидат за рекордьор по общо пробег се намира в Германия, като до момента е навъртял над 1,5 млн км.


Tesla


Колата е собственост на Ханс-Йорг фон Геминген, който публикува снимки. На тях се вижда, че седанът пътува със скорост 93 км/ч, а общият пробег е невероятните 1 500 000 км. За да го постигне, този Model S е сменил три батерии – първата на 290 000 км, а втората след още 250 000 км.

Собственикът разкрива, че е купил електромобила през 2014 г., когато неговият пробег е бил 30 000 км. Сега колата му е абсолютен рекордьор по изминати километри сред Model S за 7 години. Границата от милион километра е преодоляна през 2019 г., а през следващите 2 години са навъртени още 500 000.


Tesla


Освен батерията, 4 пъти е сменян и електромотора на колата, а 2 пъти – 12-волтовия акумулатор. Има ремонти и по ходовата част – амортисьори и преден мост. Електрониката също е ремонтирана, тъй като сензорният екран не е издържал. В момента капацитетът на батерията е 86% от оригиналния, което е впечатляващо постижение, тъй като пробегът с нея е над 900 000 км.

Трябва да се отбележи, че Геминген явно е голям фен на Tesla, защото притежава и Roadster, който също е с впечатляващ пробег – 630 000 км.

0 от 500
  • #44
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Една смяна на батерията на Тесла е 12500 долара ако върнеш старата. Електромоторите им се разбиват лагерите, но от Тесла ги сменят целите вместо да ги ремонтират. И батерията и електродвигателите са подобрени, не са както в началото. На него са му ги сменли по гаранция, но дори и да не беше така, само от спестените пари за горива и масла си ги е избил 2-3 пъти.
  • #43
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Излиза, че в продължение на 7 г. всеки ден е карал по 587 км. Това няма как да стане дори и теоретично, защото колата е влизала за обслужване, ремонти, и подмяна на споменатите в статията неща. Отделно е имало празници и т.н. излиза, че е трябвало да пътува по 700-800 км на ден. Кога му е оставало време да я зарежда? Изобщо, този път от Тесла се изложиха с тази реклама. Харесвам ги не съм против електромобилите, но това си е чиста реклама и нищо повече.
  • #42
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Хахахаха, колега, айде по-кротко с гаранциите? Базовата гаранция на Т'слата е 4 години И САМО 80 000 км (50к мили). т.е. 4 ако барон Мюнхаузен утре иде да си купи Т'сла след 4 месеца и половина ще е без гаранция за колата (изключая 150те хил мили за ел. мотора и задвижването - което при неговите дневни пробези ще стане след година и два месеца) после на "барона", ако не му плаща чичко Теслон за реклама ще му се изприщи г-а да плаща за таралясника :D
  • #41
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ей, хора - вие не сте добре! Що се дърляте? Прегледах ви коментарите набързо и накратко. Никой не вникна в същността на въпроса на първия коментиращ. Айде да се осъзнаем! Всъщност това дето го четем тук достоверно ли е и има ли смисъл да се дъвчем един-друг. Аз лично чета тук за "убиване на времето" по време на дежурство и отдавна спрях да обръщам внимание на "умнотиите" списани от Петърчо. Дори вече не си правя и труда да го "коригирам". Явно не е толкова ***, а го прави от някакъв интерес.
  • #40
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 37! Ако на 7-*** година ти сменят батерията, имаш гаранция на батерията от 4 години, даже и гаранцията на колата да падне! Сменената част си запазва гаранцията, само за нея.
  • #39
    7 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    900 000 км срещу 14% пад в капацитета - новата химия е ХАРАБИЯТА. Това че ще избие още 3 Тесли, нас не ни брига. Пари се броят САМО когато ги печелиш
  • #38
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 37! Нещо бъркаш! При Тесла гаранция на батерия и мотор е 8 години! 5 години е гаранцията на колата-другите неща! Гаранциите на ел. колите, батериите почти винаги са с гаранция 7-8 години и 160 - 200 хиляди километра за батерия (при Тесла и мотор)! Гаранция по останалата част е 5 години!
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Бат ( преди 2 години )
    Относно гаранциите. Имаш гаранция от пет години примерно . В края на петата година ти дава фира батерията. Сменят я но ти не ползваш гаранцията на батерията била тя 250000 км а ползваш остатъчната гаранция на автомобила. Та след тези 5 години ако нещо скапе примерно батерия - гориш , нищо че батерията е в гаранция.
  • #36
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 35. Кое не се връзва? Човека обича да пътува и е изпитател на колата! Бьорн Ниланд почти всеки ден също минава по над 1000 километра с електрички, но изпитва различни коли! Ако е с една, мислиш че също не ги е направил ли?
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Вин ( преди 2 години )
    Сметката с пробега във времето (7г)........ ама ич не се връзва....