IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-надеждните европейски дизелови двигатели

Тези мотори имат ресурс от над 300 000 километра

Дизеловите двигатели имат противоречива репутация. Някои шофьори откровено не ги харесват заради специфичния им звук на работа, капризен характер и взискателност към обслужването и качеството на горивото. Други, напротив, карат изключително с дизелово гориво, възхищавайки се на отличните характеристики – най-вече на ниския разход.

Кои са дизеловите двигатели, причиняващи най-малко проблеми? Като цяло всички оценки за надеждност са много субективни, тъй като имат голям брой променливи показатели. Например, надеждността е силно повлияна от качеството на горивото, наличието на качествени резервни части, както и на достатъчно квалифицирани специалисти, които да ги ремонтират. И все пак някои мотори се открояват. В първата част ще ви представим двигатели на европейски производители, а във втората – на тези от Азия.

Най-надеждните дизелови двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #26
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Бона ( преди 2 седмици )
    Карам фиат браво 2-купен нов.1.6-16v-105 коня.Сега е малко над 100 000 км,абсолютно никакви проблеми,надявам се да изкара поне 500 000 км.И доста бръз,включи ли турбината върви повече от приятно с доста мощна тяга.
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Nokoy ( преди 2 седмици )
    Карам пежо екперт нди купих я нова 556 000 км само веднъж сменен съединител още е като калашник много съм довен
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Оня ( преди 2 седмици )
    До долния с аудито , Ауди А4 нямат прочутия шестограм , и затова нямат проблем с него :) . А дизела на Волво 2,4 от самото начало на съществуването си е дериват на дизелът на Фолксваген.
  • #23
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    1,9 JTD е железен мотор.
  • #22
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Audi ( преди 2 седмици )
    До хората твърдящи, че 2.0ТДИ при всички ауди/вв/шкода и т.н не са читави и че са *** или не са попаднали на добре обслужван двигател или не са си научили урока предварително. Взех 2 годишно А4 2.0тди 140кс през 2010г като още от преди това знаех за проблема с шестограма и го отстраних дни след покупката заедно с егр-а и кулера му. До ден днешен не съм имал каквито и да е проблеми с този мотор. 5л/100, чипосан и 1856 хибрид на 230кс!
  • #21
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ДоДоПич ( преди 2 седмици )
    До До Пич: оборотите са само един от факторите. За износването на лагерите значение имат не само оборотите, а и въртящият момент. А за износването на цилиндрите е от значение и налягането в горивната камера при работен такт. Проблем се оказва и охлаждането на такива малки машини, с което форд да речем имат гочив опит.
  • #20
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Ацо ( преди 2 седмици )
    Имам 2.0 hdi ,107к.с.,във 307-ца горивна с-*** БОШ,във момена е на 380 0000! Железен мотор!
  • #19
    16 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Толкова не могат да правят дизелови мотори японците, че Isuzu е най-големият производител на дизелови двигатели... в света. А за тежката индурстрия са Cummins.Толкова за великите немски дизелови мотори. Само Deutz се подмята там в 10-ката заедно с Mitsubishi, CAT и Volvo.
  • #18
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До Пич ( преди 2 седмици )
    Да вземеш да си актуализираш познанията. Тези по 1 литър и 100 к.с. не са форсирани. На тях им е увеличен въртящият момент, съответно работят при по-ниски обороти и ресурсът им теоретично расте, стига добавените възли да са качествени и да не е орязано нещо, което да компенсира нарастването на ресурса. Разсъжденията са ти валидни за миналия век, за този не са.
  • #17
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Петърчо, ако знаеш какво е ресурс, приложи техническите данни, където той е посочен. Всеки двигател е проектиран да работи над 300 хил км. Досега не съм виждал европейски двигател, който да се предава преди тази граница, ако се поддържа и експлоатира горе-долу по правилата. А липсата на Рено, които доставят двигатели на Волво и Джип и имат едни от най-добрите дизели, показва колко си далеч от нещата. Пропуснато е да се каже също, че Пежо доставят дизелови двигатели на Тойота.