IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните европейски дизелови двигатели

Тези мотори имат ресурс от над 300 000 километра

Дизеловите двигатели имат противоречива репутация. Някои шофьори откровено не ги харесват заради специфичния им звук на работа, капризен характер и взискателност към обслужването и качеството на горивото. Други, напротив, карат изключително с дизелово гориво, възхищавайки се на отличните характеристики – най-вече на ниския разход.

Кои са дизеловите двигатели, причиняващи най-малко проблеми? Като цяло всички оценки за надеждност са много субективни, тъй като имат голям брой променливи показатели. Например, надеждността е силно повлияна от качеството на горивото, наличието на качествени резервни части, както и на достатъчно квалифицирани специалисти, които да ги ремонтират. И все пак някои мотори се открояват. В първата част ще ви представим двигатели на европейски производители, а във втората – на тези от Азия.

Най-надеждните дизелови двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #24
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Че ако не Мерцедес да използва двигатели на Рено - кой друг? Те всъщност не се ли отказаха да правят двигатели? И защо?!
  • #23
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Бай Х ( преди 6 месеца )
    От години най-добрият дизел е на Рено-Нисан,но тук е наблегнато на Швабската реклама,която няма нищо общо с действителността !!!Поредната куха писаница !
  • #22
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Бона ( преди 6 месеца )
    Карам фиат браво 2-купен нов.1.6-16v-105 коня.Сега е малко над 100 000 км,абсолютно никакви проблеми,надявам се да изкара поне 500 000 км.И доста бръз,включи ли турбината върви повече от приятно с доста мощна тяга.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Nokoy ( преди 6 месеца )
    Карам пежо екперт нди купих я нова 556 000 км само веднъж сменен съединител още е като калашник много съм довен
  • #20
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    1,9 JTD е железен мотор.
  • #19
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Audi ( преди 6 месеца )
    До хората твърдящи, че 2.0ТДИ при всички ауди/вв/шкода и т.н не са читави и че са *** или не са попаднали на добре обслужван двигател или не са си научили урока предварително. Взех 2 годишно А4 2.0тди 140кс през 2010г като още от преди това знаех за проблема с шестограма и го отстраних дни след покупката заедно с егр-а и кулера му. До ден днешен не съм имал каквито и да е проблеми с този мотор. 5л/100, чипосан и 1856 хибрид на 230кс!
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ДоДоПич ( преди 6 месеца )
    До До Пич: оборотите са само един от факторите. За износването на лагерите значение имат не само оборотите, а и въртящият момент. А за износването на цилиндрите е от значение и налягането в горивната камера при работен такт. Проблем се оказва и охлаждането на такива малки машини, с което форд да речем имат гочив опит.
  • #17
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Ацо ( преди 6 месеца )
    Имам 2.0 hdi ,107к.с.,във 307-ца горивна с-*** БОШ,във момена е на 380 0000! Железен мотор!
  • #16
    18 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Толкова не могат да правят дизелови мотори японците, че Isuzu е най-големият производител на дизелови двигатели... в света. А за тежката индурстрия са Cummins.Толкова за великите немски дизелови мотори. Само Deutz се подмята там в 10-ката заедно с Mitsubishi, CAT и Volvo.
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До Пич ( преди 6 месеца )
    Да вземеш да си актуализираш познанията. Тези по 1 литър и 100 к.с. не са форсирани. На тях им е увеличен въртящият момент, съответно работят при по-ниски обороти и ресурсът им теоретично расте, стига добавените възли да са качествени и да не е орязано нещо, което да компенсира нарастването на ресурса. Разсъжденията са ти валидни за миналия век, за този не са.