IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-ефективните дизелови двигатели на пазара

Тези агрегати харчат малко и без хибридна помощ

В последните години най-важните характеристики на един автомобил не са мощността и максималната скорост, а разходът на гориво и нивата на вредни емисии. Това са реални стойности, които позволяват да се сравняват двигателите на отделните модели. Въпреки това, трудно може да се определи най-ефективният задвижващ агрегат, защото потреблението на гориво зависи не само от мотора, но също така от трансмисията (задвижване на четирите колела или само на едната ос, както и вида скоростна кутия), съотношението на предавките, теглото и аеродинамиката.


дизелов двигател Audi


Вчера ви представихме най-ефективните бензинови двигатели, които не са електрифицирани, тоест не използват хибридна помощ, а днес идва ред на дизеловите мотори. Класацията е съставена от колегите ни от Motor1, като данните са според цикъла WLTP, обявен от производителя. Така не са близо до реалните, самите автомобили да разделени по категории.

В случая след името на модела е посочена модификацията (двигателя), скоростната кутия (5 М - 5 предавки, механична, 8 А - 8 предавки, автоматична), конските сили и въртящия момент, като и средният разход на гориво.

Най-ефективните дизелови двигатели на пазара (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Недопустимо е преписващите статии тук да не знаят разликата между клас и сегмент.
  • #14
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Аааааа-ха-ха-ха-ха :DОктавията са я сложили в среден клас, а тя си е компактен сандък, който просто има багажник!!!И къде е 1.5dci на Рено???
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 11: Момче, потърси медицинска помощ - обонянието ти е изчезнало в следствие канцерогенни азотни окиси и ажди или просто корона.
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Лъжат производителит ( преди 6 месеца )
    3.8 чушки...1.5 BlueHDi 102 BHP на баничарка качен (без товар само с шофьор) под 4.6 на сто не пада на извънградски разход 90км/ч. Това какво обявяват не значи, че е истина. На Шкода ОставиЯ с новият 2.0 TDI разходя вярно е около 4 на сто.
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Каде са Японците бреее това е дискриминация
  • #10
    14 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 6: Няма начин дизел да е по-чист от бензин. Тия дизели с филтри за твърди частици са абсолютна измама колкото да минат измерванията за емисии. Ако измерят емисиите на дизел по време на регенерация на филтъра, резултата ще е сигурно хиляди пъти над нормите. За азотните окиси е същото - там ВАГ ги изловиха в най-голямата измама в историята на автомобилостроенето - дизелгейт.
  • #9
    15 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Хитра ВАГ реклама. Смеем се тук в офиса.
  • #8
    21 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Джулията хич не е среден клас. Мондеото хич не е премиум. Сюпърбът със сигурност не е премиум. Абе, журналисти - сър.
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Астричката 1,6 110к.с. на къси разстояния около 4,6 на дълъг път 4-4,2л.
  • #6
    20 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    модерните дизели, са доста икономични, и доста по чисти от бензина. Ноо, бяха нарочно оплюти и усилено се водеше кампания срещу тях. За градско, може да не са най-ефективните, но на дълго, не мисля че бензна може да им се опре. За електрички ми е спорно. Карам 2.0 дизел, 2019г, 190кс, 1.7т комби. темпомат на 150 6/100 рзход. За малките коли с 3-4/100 е доста съизмеримо с 17квч/100 на електирчка. (извън БГ), предвид цената на ел. енергия.