IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Зимни или всесезонни гуми - кои са по-добри за вас?

И двата избора си имат своите плюсове. Всичко зависи от начина на ползване

Всяка година стотици хиляди български шофьори бъркат дълбоко в джобовете си, за да сменят летните си гуми със зимни.
  
  

     

     
Други стотици хиляди с удоволствие си спестяват тази инвестиция, разчитайки на така наречените всесезонни гуми. И двете групи гледат една на друга с лека насмешка и чувство на превъзходство.
Кой е прав? За да отговорим на този въпрос, нека първо припомним по какво се отличават летните, всесезонните и зимните гуми.
   
    
Летни, зимни и всесезонни - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 2 години )
    След като, много по северни страни първо разработиха все сезонни гуми, а впоследствие ги използват доста (дори в Канада), значи си имат пазарна ниша и клиенти. Аз лично, за първи път си смених летните на едната кола с все сезонни, въпреки, че колата си има зимни на джанти, и засега съм впечатлен от по мекото возене и стабилност в завои!
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Жоре, Жореее... Нека позная - караш паркетник от сорта на rav4, за който си мислиш, че е много проходим. Само да те светна - AT гумите са стабилни зле на сняг, на лед да не говорим (MT изобщо няма да ги коментирам). Всяка средностатистическа зимна гума и почти всяка всесезонна е по-добра в снега от твоите АТ-та.
  • #13
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Жоро , значи караш с летни гуми за сняг?!?! Да не си на някои от полюсите :)) М+S е символ за зимна гума!
  • #12
    28 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Всесезонните гуми са добър компромис за такива като мен които карат предимно в града където е почистено и не въртят много километри.
  • #11
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    до7-ми , скъпите марки не гарантират по-добро качество. И това не се отнася само за гумите.
  • #10
    13 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Преди няколко години имаше подобна статия. Тогава коментара ми бе, че няма гума , която да се представя еднакво добре при -15 и при + 35 градуса температура!
  • #9
    7 rate up comment 22 rate down comment
    Жоро ( преди 2 години )
    Колата 4х4 с АТ гуми , водят ги летни с означемие М+S (кал+сняг) . И лято и зима се дъжат перфектно, и на риба да отидеш и в сняг да се заровиш. По-добри са от всесезонните. Единствен минус е че са шумни. Между 30-60 км/ч е като тролей. Но музиката ми е силна.
  • #8
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Чочо ( преди 2 години )
    Колко пък да спестя от всесезонните гуми? Годишният ми пробег обикновено е около 30 - 35 хил. км. С едни нови сезонни гуми изкарвам три сезона, т.е. на три години купувам комплект летни и комплект зимни гуми. Ако карах с всесезонни щях да ги сменям на година и половина. Единствената инвестиция в повече са още един комплект джанти. Смяната си я правя вкъщи в гаража за 15 минути.
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    До 6 ( преди 2 години )
    Ама правиш компромиси с марката?
  • #6
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Rexton SUV ( преди 2 години )
    Не ангажирам никой с мнението ми,но не бих направил компромис с гуми и спирачки, нови сезонни на джанти.