IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се разбира, че двигателят е критично износен

Тези признаци подсказват наближаващата „смърт“ на задвижващия агрегат

Силовият агрегат на всяко превозно средство има определен ресурс. По правило производителите не посочват конкретен пробег на двигателя, като тази информация най-често се получава от собствениците на подобни автомобили. И когато ресурсът на мотора приключи, шофьорът започва да се сблъсква с различни проблеми. Те водят до критично износване на агрегата и се стига до основен ремонт.

Затова е много важно да се определи момента на критичното износване, за да не се навреди на други основни компоненти и системи на автомобила. Разпознаването на признаците на „умиращия“ двигател позволя на собственика да вземе и много важно решение – дали си заслужава да се прави ремонт или е по-добре да се инвестира в друго превозно средство.

Признаци за критични износване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Имах същия проблем забиваше след няколко километра заобиколих 20 сервиза неможаха да намерят проблема накрая платих на мерцедес сервиза 1500 евро смениха партикул филтара и няма грешка
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За износването може да се измери компресията. Издухана гарнитура не значи износен двигател, но може да смъкне компресията. То и от клапани може. При всичко положения обаче трябва да се свали главата. При свалянето може да се измерят цилиндрите и да се определи дали са износени.Отделно пък не всички двигатели имат рециркулация на отработилите газове.За духането от щеката за масло съм съгласен.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колата е обслужена всичко масло филтри .
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колата е обслужена всичко масло филтри .
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    M ( преди 1 месец )
    До #11днес пак го четоха компютара казва че няма повреди по двигателя. А на път за в къщи пак заби. Изгасих го ,запалих пак и тръгна. Просто недоумявам какво се случва. Вакум маркучите са здрави. Просто вече незная какво да правя.
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Дизела ( преди 1 месец )
    До #10 Свещи сменяни ли са , алтернатора как е , филтри? Много често проблема не е там където го търсим. Поздрави на всички разбирачи !
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    М ( преди 1 месец )
    Колеги смених две турбини като първата ,втора употреба а втората рециклирах в Варна . Колата е Мерцедес w212 . С трите турбини прави едно и също забива губи мощност . Това го прави след като загрее на по дълаг път и в баир. Моля ако на някой се е случвало да даде някаква инфо или препоръча сервиз .
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Р.П. ( преди 1 месец )
    До 1: Пълни глупости. Ако изхвърлям черен дим може да е от DPF-a. Ако е пълен и трябва да до издухам, естествено че ще излиза черен дим
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А ако турбото е заминало няма ли да има масло в смукателния тракт.
  • #7
    14 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ето как да разберете лесно: Поглеждате в задното огледало - ако виждате облак от сажди значи е критично износен. Но по принцип, ако притежавате >10 годишен немски премиум автомобил с турбо дизелов двигател работата е ясна