IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо новите двигатели прегряват по-лесно?

Причините са както в конструкцията, така и в някои действия на шофьора

Двигателят на всеки съвременен автомобил може да прегрее, като това става неочаквано за собственика. При това, опасността от подобна повреда е по-голяма при новите турбомотори, които се нагряват повече от старите атмосферни агрегати. Да, те използват модерни технологии, но въпреки това надеждността им в някои отношения е по-ниска.

С увеличаване на температурата расте и коефициентът на полезно действие, но път материалите на конструкцията, а също така маслото и другите смазки си имат лимит на работоспособност. И когато той бъде превишен, се появят проблемите. Ето кои са основните причини за прегряване според експерти.

Защо новите двигатели прегряват по-лесно?(ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    21 rate up comment 2 rate down comment
    atanasgeorgiev53@gma ( преди 3 години )
    Напълно некомпететна статия. Само неграмотен може да напише подобен бълвоч. Това термодинамика, материали, теория на мазане и мазилни материали, всичко това е забравено. Срамно е да се публикуват подобни творения. Автора в Макдоналдс на картофите, това не е за него.
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Б ( преди 3 години )
    Гусин Захариев,явно много си отсъствал от часовете в автотранспорта.
  • #13
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Поредната неграмотна статия с тотално объркани понятия!Коефициентът на топлопроводност на алуминия е 230 W/m*K, а на чугуна 56. Кое отвежда по-добре топлината към охлаждащата течност?
  • #12
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Жоро ( преди 3 години )
    Алуминия е по-топлопроводим от чугуна , трябва да охлажда по-добре.Топлопроводимост на минерална вата 0,045 , чугън 56 , алумин 230 , мед 380.
  • #11
    31 rate up comment 2 rate down comment
    na ( преди 3 години )
    Най ме кефи че катализаторите са виновни. Открадни катализатор - спаси автомобил.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Oсвен по-късите поли на буталата много производители пестят и от както ги наричат братушките "форсунки", които пускат масло по цилиндъра като буталото се движи нагоре.
  • #9
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ужас! И на тия списвачи, някой им плаща. Чудя се, за какво!?
  • #8
    13 rate up comment 15 rate down comment
    megan 1.4i ( преди 3 години )
    На Рено двигателите не прегряват. Защо те го могат, а другите не? Не се напъвайте за отговор, въпроса е риторичен.
  • #7
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Прегрява Приус на магистралатаа, при скорост от 140км.ч. харчи повече гориво от БМВ М3 и след няколко минути прегрява.
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    О' Нуф Рий II ( преди 3 години )
    По-нелепи "обяснения" няма. Причининима но, НЕ СА тези. 1.По-напрегната термично, изначално, конструкция. Малко охладителна течност, използване на антифриз, вместо вода, по-висока ЗАЛОЖЕНА работна температура2.Много къси бутала. Не успяват да отведат всичката топлина.3.Пластмасите стареят бърже а, пластмасови, са и охл.помпа, и резервоарчето, и капачето. Спуква се, налягането пада, течността и така е НАД темо.на кипене при норм.условия, веднага парови възглавници и ела, че гледай.4.И Т.Н ...