IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Защо новите двигатели прегряват по-лесно?

Причините са както в конструкцията, така и в някои действия на шофьора

Двигателят на всеки съвременен автомобил може да прегрее, като това става неочаквано за собственика. При това, опасността от подобна повреда е по-голяма при новите турбомотори, които се нагряват повече от старите атмосферни агрегати. Да, те използват модерни технологии, но въпреки това надеждността им в някои отношения е по-ниска.

С увеличаване на температурата расте и коефициентът на полезно действие, но път материалите на конструкцията, а също така маслото и другите смазки си имат лимит на работоспособност. И когато той бъде превишен, се появят проблемите. Ето кои са основните причини за прегряване според експерти.

Защо новите двигатели прегряват по-лесно?(ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 15 ( преди 2 месеца )
    Напротив,ти си некомпетентен и технически неграмотен.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Слушайте Габдулла ( преди 2 месеца )
    Ето това е коментар на човек,разбиращ от автомобили.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До Кике ( преди 2 месеца )
    По-добре да караш не 25-годишна Астра,а 25-годишем Голф.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Кике ( преди 2 месеца )
    Затова си карам 25 годишната Астра и нямам подобни проблеми...
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Петър ( преди 2 месеца )
    Двойка......захвани се с нещо което разбираш.....
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Oto76 ( преди 2 месеца )
    Пуснете си парното когато патува те особено лятотото
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Никата ( преди 2 месеца )
    Нечи съм разбираш, ама на планински път, въздуха е по-разреден... откъм кислород, не е да няма ептен плътност от към азот и други газове; However понеже е по-разреден и температурата му е по-ниска, не е като да е 40гр. на сянка... Варианта да прегрееш на планински път е да караш ръчка и да си леко некадърен и да не усещаш колата
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Нямам представа на колко градуса работи моята колица, но стрелката спира на 90 градуса и дори след дълъг път на климатик продължава да си е там
  • #17
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Ebter ( преди 2 месеца )
    При новите модели, които са напълно компютъризирани, само при един малък дефект и ...те оставя на улицата, като не знаеш какво е станало!? Докато при старите автомобили ще разбереш какво е и ...ще се оправиш много по лесно! Затова аз карам Опел Корса и съм много доволен!!!
  • #16
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Габдулла ( преди 2 месеца )
    Колите вече не се правят от инженерите, а от маркетинолозите. Пести се от всичко: радиатори, антифриз, масло, но най-вече бутала и блокове. Има голяма разлика между блоковете на 1.8 90 коня мотор и 900 кубика 115 коня. Първият работи на 75-80 градуса, а вторият на 130. Ясно е, че дори и чугунен, първият е много по- разтоварен. Алуминиевият пък е на границата. Алуминият при температура 140 гр. Става трошлив. Ето защо на Голф 1-2, а и 3 при прегряване ще му замине само гарнитура на главата.