Обменът на двигатели, както и на платформи, е често срещана практика в автомобилния свят. Тя позволява на някои производители да запълнят празнина в своята гама, без да им се налага да инвестират огромни сума в разработка и тестове. В наши дни тази икономия се е превърнала в един от стълбовете на автомобилната индустрия, като това се отнася не само за компании от една и съща група.
Често практика е покупката на двигател, особено дизелов, от по-малки производители, които искат да бъдат в крак с модата. И съответно да постигнат успех на пазарите (най-вече тези в Европа). Този подход им е по-удобен и те не се притесняват да го използват. Ето няколко такива случая.
Двигателите, които играят успешно и на чужд терен (ГАЛЕРИЯ):
Двигателят V8 обаче попада и под капака на други модели. Сред тях е Morgan Aero 8, който първо получи 4,4-литровият мотор с мощност 333 к.с. След това той беше заменен от 4,8-литровия с 4,8 литра и 367 к.с. Тази последна версия от 2003 година също така се поставя и на Wiesmann GT.