IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Марките, които ги очаква добро бъдеще

Тези производители бързо се приспособяват към новите условия на индустрията

Преди няколко седмици анализ на изданието Autocar посочи премиум-марките, които са в сериозна опасност заради новите предизвикателства в автомобилната индустрия. Това са електрификацията, развитието на нови технологии за свързаност и автономия на автомобилите, появата на бързо развиващи се нови компании, глобалната пандемия от COVID-19, Брекзит, недостигът на полупроводници, както и променящите се навици на потребителите.

Сега идва ред на марките, които се очаква да процъфтяват. Към момента те се справят много добре дори на фона на проблемите и според британските ни колеги, тази тенденция ще се запази поне в близко бъдеще.

Марките, които ги очаква добро бъдеще (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Абе ( преди 3 месеца )
    Кучетата си лаят, а VW пак са No 1.
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 20: Ваги, не се напъвай. 8% хибриди е стотици пъти повече от 0.1% електромобили дето ВАГ са продали за същия период. Което всъщност е добре за вурстовете, защото колкото повече електромобили продават, толкова по-голяма загуба ще им носи това.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    SOR, Соларис, Шкода, Мерцедес Цитаро, Ивеко Ърбануей, МАН т.е. градския транспорт.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Expert ( преди 4 месеца )
    Айгото не е/беше ли с барабани отзад?
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    .... и съответно спирачен път от 39.6 метра,...!?!
  • #12
    5 rate up comment 6 rate down comment
    expert ( преди 4 месеца )
    Дори AutoMotor und Sport, дежурният хваляч на Volkswagen и Audi, не спести критиката към ID3. Не може в 21 век да предлагаш кола с барабанни спрачки(задните), защото ... се оскъпявала с дискови...!!!
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    до №15 ( преди 4 месеца )
    Ти си уникален! За първи път чета толкова безмислица на едно място!
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Пфф... ( преди 4 месеца )
    китайските волво и МГ, от които само емблемите са им останали!!? Надали.
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    strikercho ( преди 4 месеца )
    Не съм изцяло съгласен със статията. Хюндай и рабира се, Тесла са ясни. Но тези жълти марки днес са тука, утре не. Особено след тази пандемия, която предизвикаха, без компенсации, светът се отдръпва от Китай и с право. Не виждам Форд - имат много успешна трансформация на гамата Mustang Mach E, няма ги посочени и БМВ. Соцваген, въпреки, че са мега зле, все пак успяват чрез Порше да създадат конглокенция на Тесла. GM също се посъбудиха и очаквам тази година да представят доста модели на ток.
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 4 месеца )
    И кои са новите батерии?Не очаквайте чудеса - водещи ще са пак Панасоник/Тесла, корейци и китайци.Другите ще чакат да ребрандират някой ОЕМ производител.За ужас на казионните грандове най-важният пазар вече е китайския с над 50% дял, следван от американският и чак накрая европейският. Та китайците отдавна се нервят че трябва да купуват петрол и да са зависими, за това считайте въпроса за приключен.