Един от най-големите кошмари за всеки автомобилен производител е сервизната акция, която го принуждава да ремонтира за собствена сметка коли на свои клиенти. Причините за подобно нещо могат да бъдат различни, но почти винаги са свързани с безопасността на автомобила. Това, което не знаят мнозина, е че подобни неща се случват често, като те са причинени от небрежност или грешки при производството, както и от неспазване на установените разпоредби, тъй като големите корпорации бързат да постигнат печалби, намалявайки разходите си.
Подобни действия често водят до катастрофални последствия. Понякога се стига и до скандали, които привличат внимание от цял свят (случаят с дизеловите двигатели на Volkswagen, например). Големият проблем е, че тези сервизни акции струват много пари на компаниите, като увреждат техния имидж. И понякога дори застрашават съществуването на самия производител.
10 сервизни акции, които застрашиха водещи производители (ВИДЕО).
Тази сервизна акция струва 363 млн. на Honda, като и тук причината са дефектните въздушни възглавниците на Takata. Доказани са 5 смъртни случая, причинени от неизправността на защитните средства, които се задействат неправомерно и убиват шофьора. В крайна сметка Honda изтегля 3 млн. коли за подмяна на еърбега.


0