IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 съвета за запазване на "живота" на крушките във фаровете

Тези действия спестяват както нерви, така и пари на собственика на колата

Много от съвременните автомобили са оборудвани с халогенни фарове и техните крушки често прегарят. При някои определени модели това се оказва огромен проблем. Затова и експертите от Autoreview решиха да разкрит, защо се случва това и какво трябва да се направи, за да може крушките да не излизат бързо от строя.

Специалистите припомнят, че мястото под капака на новите автомобили е такова, че е много трудно, а и понякога невъзможно, да се смени изгорелия халоген. Често, за да се стигне до самата крушка, трябва да се свали акумулатора, а понякога се налага и демонтиране на предната броня. А това отнема доста време и създава трудностите, особено при пътуване.

Как да увеличим ресурса на крушките във фаровете (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Никола Панайотов ( преди 2 години )
    Първо крушките са с волфрамова жичка когато е на 3 хл гр.тя е много чувствителна към сътресения затуй когато карате по дупки изключете фаровете ,ако поставите лед габарити с поне 7,диода то ще спестите енергия и можете да карате с тях като дневни светлини,проверете си какво напрежение има над крушката/пада не трябва да е по голям от 0.6в./проверявайте и колко ви зарежда алтернатора /мах 14.4 в. Над тази стойност рискувате крушки .акумулатор и ДФ4
  • #11
    1 rate up comment 7 rate down comment
    129 ( преди 3 години )
    Интересно, тези които препоръчват ЛЕД, знаят ли че ако изгорят дневните светлини се сменя целия фар, защото не е предвидено да се сменя. Дори и рядко да се случва един такъв фар е към 3 пъти по скъп от обикновен с халогенни крушки или средна цена 1500лв.
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    #12 и после смело заслепявайте другите насреща или в огледалата за обратно виждане! Ако заводски фарът не е лед то такива крушки или ксенон трябва да се монтират само на фарове тип лупи. На всички други фарове не може да се регулира както трябва фарът.
  • #9
    2 rate up comment 8 rate down comment
    pavel66 ( преди 3 години )
    Защо ги говорите тези халогени? Повечето лампи вече са или ксенонови или LED лампи. Могат да се използват и на старите и на по-новите автомобили. И животът им е по-дълъг.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Автомонтьор,но с гащ ( преди 3 години )
    Благодаря. Сега разбрах всичко. Поддържайте колата и си почиствайте фаровете.Един съвет и от мен-носете ключа от колата в себе си, особено ако мислите да я карате
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Първото изискване е да не слагате съмнителни ламби. Преди години от стиснатост купих чифт китайски и за 2 месеца смених и двете.
  • #6
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    че купи си лед и за колата какво те спират може би цената
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Разумен и пробивен ( преди 3 години )
    Аз най обичам лед фаровете. Жалко че колата ми е с обикновени халогени.Вкъщи всяка крушка ми е лед. Сметките ми за ток паднаха осезаемо като ги сложих! Всички автомобили трябва заводско да са с лед.
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    До #34 ( преди 3 години )
    Минал съм 60 000 км и ми изгоря крушката на габарита във фара. Целият фар се държи на два винта, отвивам, махам, отвивам капачето, сменям крушката, слагам фара, завивам два винта. Проблемът сигурно е, че съм загубил минута повече в период от 2 години? Но срещу това имам автомобил, който може да ми спаси живота.При предишната ми кола се бъркаше в подкалника. Ако знаеш какво правиш, става бързо. Ако не знаеш, проклинаш инженерите и обясняваш колко лоша е марката.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Решението е просто: върнете стария дизайн на колите, когато човек можеше сам да си смени крушката за 3 мин., защото имаше лесен достъп. Правим нещо уж по-хубаво, ама се оказва по-сложно и после ще даваме съвети как да се спасяваме в новата, по-сложна ситуация, която сами сме си наложили... Да, екологични изисквания, да, зони за сигурност, да, нови системи и накрая за какво - за непригодност... :-(