IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

За какво да внимаваме при поставяне на ксенонови крушки

Техническото оборудване е лесно, но проблем може да се окажат разпоредбите

За какво да внимаваме при поставяне на ксенонови крушки

Да виждаш и да те виждат – това е едно от основните правила за безопасност на пътя. Ксеноновите светлини допринасят за тази безопасност. Те могат да бъдат монтирани и в по-стари превозни средства. Но преди да предприемете преоборудването, трябва да познавате и съответните разпоредби.

Дооборудването с ксенонови крушки е много популярно сред шофьорите навсякъде по света. Редкият газ осигурява около два и половина повече светлина от конвенционалните халогенни светлини. И това, което на теория звучи много, наистина води до голяма разлика по тъмните шосета.

Предимствата са очевидни – близката до дневната газова светлина допринася значително за безопасността на пътя. Ще забележите и значително по-ниска консумация на енергия. В допълнение, тези фарове имат много по-дълъг живот, което от своя страна помага за спестяването на разходи.

Ксенонови светлини

В интернет се предлагат все повече комплекти за преобразуване, които не отговарят на необходимите разпоредби. Според доставчиците, монтажът трябва да е много прост: вадите халогенна крушка от щекера, поставяте газорзреждащите източници на светлина и ксеноновиге крушки и закрепване баласта. Продавачите обаче не споменават една уловка: тази размяна е забранена.

В допълнение към предимствата има и недостатъци. Ако не можете да извършите преобразуването сами, разходите - в зависимост от типа превозно средство, което карате – може да надхвърлят 1000 евро.

Също така не трябва да подценявате разходите за поддръжка. Това трябва да се извършва от автосервиз.

Ксенонови светлини

Монтирането на ксенон в колата по принцип е много лесно. Истинската трудност се крие в допълнителните разпоредби.

Как да направите инсталацията?

В радиаторната решетка разхлабете двата винта с гаечен ключ осмица. Тогава двата носача се освобождават и решетката се сваля.

Сега ще видите два винта в горната част и един винт в долната част на корпуса на фара, който трябва да развиете. Старите лампи и крушките вече могат да бъдат премахнати.

Подгответе ксеноновите фарове за монтаж, като отворите задните капаци. Свържете кабелите към необходимите адаптери. В идеалния случай баластът е разположен под фаровете.

Завъртете крушките обратно на часовниковата стрелка.

След като премахнете всички кабели на халогенните фарове, свържете новите кабели в съответствие с инструкциите на производителя и инсталирайте фаровете.

Сега се нуждаете само от сервиз, където да настроите фаровете.

Ксенонови светлини

Решението за монтиране на ксеноновите фарове се влияе от няколко фактора. Ако преоборудвате колата си с ксенон, трябва да регистрирате новия източник на светлина при следващия технически преглед. Но само това не е достатъчно.

Съгласно Регламент 48 на ECE, трябва да преоборудвате и следните компоненти: първо, автоматично регулиране на обхвата на фаровете и второ - система за миене на фарове. В противен случай лицензът за експлоатация и застрахователното покритие могат бъдат загубени. Затова трябва да помислите два пъти за преоборудване на автомобила си изобщо.

Снимки: интернет

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 14 ( преди 11 месеца )
    С удоволствие ще я дадат, защото според европейска директива носят отговорност за коментарите по статиите. Ако има обиди и не разкрият ай-пи просто съдебното дело ще бъде срещу тях. Видно не са свалили поста, следователно дерзайте......
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тия сайтове от кафе взимат тая информация незнам
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Само глупусти
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Sks ( преди 11 месеца )
    Пъъълни глупости, светлиния сноп на ксенона трябва да се насочи от лупи иначе няма вариант да се регулират фаровете и е ад за отсрещните водачи. Как ги пишете тези стстии, аматьори
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Проглокор ( преди 11 месеца )
    Те така се раздават айпита без решение. Ако сте много обиден, преместете се в земеделски форум. Този е за автомобилисти: груби, недодялани мъже.
  • #13
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Някой си до 10 ( преди 11 месеца )
    до 10 Откогато не четете предишните постове и обиждате хората. Поискал съм от сайта да ми предадат ай пи-то Ви и ще се видим в съда.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Рядкост са рефлекторите съвместими с ксенон, но ги има и в общия случай (освен примера по-долу с Лексус) докато не купиш ксенона няма как да знаеш. И нашенеца като е дал пари ще си го ползва, няма да се мине. Пък майната им на другите. Предната ми кола (С4) дойде с ксенон на рефлектор - ситуацията беше, че за да не заслепявам, трябваше да са на упор надолу фаровете. После минах на най-обикновена халогенна крушка и реално виждах повече с нея. Дори не беше Nigthbraker или друга подобна
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Нет ( преди 11 месеца )
    Просто е, но не е за прости хора - с каквото е оборудвана колата фабрично - с това караш. Ако е произведена с ксенон - честито - иначе си караш с халогенни лампи и не се правиш на тарикат. И не рефлектора на фара е причината (както писа №9), а това, че не е сметнат за ксенон - ако не е предвиден от производителя.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 11 месеца )
    Откога дългите не заслепяват бе умник. Тебе някой някъде бая бой ще ти хвърли. Регулираните дълги не заслепявали! Аман от диоти
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Неук ( преди 11 месеца )
    До 5 Хайде де. Има Лексус модели и други, които използват ксенонови крушки на рефлекторни фарове и си пише върху рефлектора, че е със ксенон. Четете и учете, интересувайте се и слушайте хората, които поне малко повече от Вас са наясно с материята. Приятна вечер.