Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):
Ford Mondeo III
Седанът се произвежда през периода 2001-2007 години и е сред популярните коли на пазара втора ръка в България. Сама по себе си, смяната на крушката на това Mondeo не е чак толкова трудна, но се налага демонтиране на фара и на решетката на радиатора. А това означава, че на път подобна „операция“ се превръща в проблем.
Процедурата се облекчава донякъде от факта, че не се налага развиване на винтове - достатъчно е да бъдат измъкнати няколко щифта. Това обаче може да има неприятни последици, тъй като след няколко години същите тези щифтове започват да не държат и се налага замяна на целия корпус на фаровете.
Седанът се произвежда през периода 2001-2007 години и е сред популярните коли на пазара втора ръка в България. Сама по себе си, смяната на крушката на това Mondeo не е чак толкова трудна, но се налага демонтиране на фара и на решетката на радиатора. А това означава, че на път подобна „операция“ се превръща в проблем.
Процедурата се облекчава донякъде от факта, че не се налага развиване на винтове - достатъчно е да бъдат измъкнати няколко щифта. Това обаче може да има неприятни последици, тъй като след няколко години същите тези щифтове започват да не държат и се налага замяна на целия корпус на фаровете.