Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):
BMW 3-Series - E90
За обслужването на светлините германските инженери са направили отвори в предните калници, тъй като в противен случай достъпът до фаровете е невъзможен. Смяната става задължително при свалено колело, но след това започва играта на „котка и мишка“. Изгорялата крушка трябва да бъде открита опипом и съответно да бъде заменена.
По-"лесният" вариант е да се свали калникът, но това изисква повече време и специално оборудване.
За обслужването на светлините германските инженери са направили отвори в предните калници, тъй като в противен случай достъпът до фаровете е невъзможен. Смяната става задължително при свалено колело, но след това започва играта на „котка и мишка“. Изгорялата крушка трябва да бъде открита опипом и съответно да бъде заменена.
По-"лесният" вариант е да се свали калникът, но това изисква повече време и специално оборудване.