Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):
Германският модел се предлага в различни варианти – хечбек, седан и комби, като на тях се поставят както фарове с халогени, така и с ксенон. Вторият вариант е за предпочитанe, тъй като служи без проблеми дълго време.
При първия обаче се налага честа смяна на крушките, която не е от лесните. Трябва да се свали бронята, която се дъжи на пластмасови фиксатори. От чести такива смени тези фиксатори се повреждат и в един момент заради изгоряла крушка, се налага смяна на бронята.