IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масовите модели с най-трудна смяна на крушка

Навремето тази операция бе детска игра и по силите на всеки. Напоследък често е истински кошмар

Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
  
  
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За Бмв Е90 не е вярно, че се сваля гумата. Завъртал волана и имаш много удобен достъп до фара и крушките. Някой менекен е писал статията и заключенията:)
  • #4
    20 rate up comment 1 rate down comment
    .. ( преди 3 години )
    Имам Astra H. Не е вярно, че се сваля бронята за смяна на крушките.За целта под калника си има капаче от където се достига до фара и смяната на крушката става за 2 мин. ако знаеш какво да правиш.Кой ви дава такива неверни информации не знам.
  • #3
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Собственик ( преди 3 години )
    За Citroen C1 не отговаря на истината.Крушките на фаровете се сменят елементарно от страната на двигателния отсег.
  • #2
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 3 години )
    Ако тези пичове не са сменяли крушка на Audi A6 C6 2004-2011 -нищо не са видяли от живота. Смяна на крушка в порядъка на 1 час с много псувни,одирания по ръцете и напипване.
  • #1
    4 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    всичко това се избягва като се ползват лед-светлини или в краен случай ксенон. Разбира се с подходящите рефлектори и оборудване.