IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-проблемни дизелови двигателя - I част

От Renault и Opel до Mazda и BMW - без да забравяме и 2.0 TDI

В последните години "дизел" стана едва ли не мръсна дума - което не е съвсем честно. Никой не се радва на гледката на стар Mercedes с отстранен филтър за твърди частици, който бълва облаци черна смрад на всеки светофар по "Тодор Александров". Но за много хора, които живеят извън големите градове и изминават сериозни дистанции всеки ден, дизелите все още си остават разумен избор за икономичен транспорт.
 
  
Check engine, повреда, двигател
Ако сте си купили дизелов автомобил, за да пестите от гориво, последното, което бихте искали, е да давате постоянно пари за ремонти


Има обаче друг проблем. Автомобили, избрани заради икономичността си, трябва също да бъдат надеждни - иначе спестеното от гориво ще отива за ремонти. А на пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето първата част от една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. Втората част вижте тук.
 
  
Най-проблемните дизелови двигатели - I част (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    53 rate up comment 0 rate down comment
    Анонивен ( преди 3 години )
    Известно време съм се занимавал с продажба на автомобили и да съм честен повечето хора не влагат никаква мисъл в покупката на автомобил. Може да забележите, че посочените в статията двигатели са едни от най-масовите в нашата страна, което излиза извън всякаква логика, но е факт. Странното е, че българина всъщност не търси надеждни автомобили, ами евтини и икономични, от което впоследствие последиците са трагични.
  • #10
    24 rate up comment 19 rate down comment
    shumi ot boxa ( преди 3 години )
    Тука JTD налага стандарт и властва от години.Всички останли : Равнис и Мирно
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 3 години )
  • #8
    30 rate up comment 12 rate down comment
    НАДИН ( преди 3 години )
    Проблемите на тия колици ги лекуваме кардинално. 360 лв. взимаме ги от място и за наша сметка връщаме номерата в КАТ.Хубави са - тежки моторчетата и имат алумин, *** - едно друго.Очаквам властта да ви накара да ги карате изправни - демек с катализатор и филтър за да не душите хората и тогава и тия триста лева ще са ви много.
  • #7
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Пинко ( преди 3 години )
    На Субару дизелът 1ва генерация явно го пазят за първо място.Къса вал и директно всичко става леш. Няма профилактика, няма нищо. Возиш се в очакване не дали, а кога ще гръмне.
  • #6
    42 rate up comment 4 rate down comment
    Потребител ( преди 3 години )
    Дизелът не е лошо гориво, просто в България дизеловите автомобили се използват по най-безсмислен начин. Никой не си купува дизел за да го кара извънградско на големи дистанции, където дизелът е икономичен и безпроблемен. Просто в момента дизел в Западна Европа не се търси и идва при нас на смешни пари и хората купуват без грам мисъл. И после се почва - производители правели ***, търговците били мошеници и т.н.
  • #5
    39 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Човека принципно е прав като изключим последната част от поста (#3). Информацията не е много полезна, повечето 15 и нагоре годишни дизели са поне на 300к километра, който очаква само да сипва и да кара е голям оптимист. Добре би било да прочетем за по-актуланите двигатели. Неприятно е да дадеш една торба пари са 5-6 годишна кола и да се окаже, че върви с абонамент за сервиз.
  • #4
    33 rate up comment 8 rate down comment
    до 3 ( преди 3 години )
    ти не се обаждай много, ами тичай да отпушваш каналите на швейцарските супремасисти, или каквато там висококвалифицирана слугинска дейност извършваш
  • #3
    30 rate up comment 33 rate down comment
    Боже боже ( преди 3 години )
    Тук се говори за ВАГ 2004-2008 !?!??!Боже боже а във Европа е вече 2021 .....Боже боже Тикволандия колко сте зле а.....
  • #2
    48 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако е нов внос най-безпроблемния дизел е продадения