fallback

10-те най-проблемни дизелови двигателя - I част

От Renault и Opel до Mazda и BMW - без да забравяме и 2.0 TDI

В последните години "дизел" стана едва ли не мръсна дума - което не е съвсем честно. Никой не се радва на гледката на стар Mercedes с отстранен филтър за твърди частици, който бълва облаци черна смрад на всеки светофар по "Тодор Александров". Но за много хора, които живеят извън големите градове и изминават сериозни дистанции всеки ден, дизелите все още си остават разумен избор за икономичен транспорт.      Ако сте си купили дизелов автомобил, за да пестите от гориво, последното, което бихте искали, е да давате постоянно пари за ремонти

Има обаче друг проблем. Автомобили, избрани заради икономичността си, трябва също да бъдат надеждни - иначе спестеното от гориво ще отива за ремонти. А на пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето първата част от една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. Втората част вижте тук.      Най-проблемните дизелови двигатели - I част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #1
    дизел пауър ( преди 3 години )
    Всеки си купил стар дизел на 160 000км /реални 320 000/, щото бил по-икономичен. Кара го 10-15км на ден най-много, предимно градско. Пуши все едно има пожар в тая кола. Вмирисва колите отзад по кръстовищата. И икономията е толкова - съединител с маховик 2000лв., с нашите прекрасни горива - дюзи заминават, турбините не си знаят километрите, но пък гори 2 литра по-малко! Дизелът е чудесен единствено за хора, които карат повече от 100км на ден или дърпат нещо. Бусове, автобуси, камиони, локомотиви.
fallback
Последни