fallback

10-те най-проблемни дизелови двигателя - I част

От Renault и Opel до Mazda и BMW - без да забравяме и 2.0 TDI

В последните години "дизел" стана едва ли не мръсна дума - което не е съвсем честно. Никой не се радва на гледката на стар Mercedes с отстранен филтър за твърди частици, който бълва облаци черна смрад на всеки светофар по "Тодор Александров". Но за много хора, които живеят извън големите градове и изминават сериозни дистанции всеки ден, дизелите все още си остават разумен избор за икономичен транспорт.      Check engine, повреда, двигател Ако сте си купили дизелов автомобил, за да пестите от гориво, последното, което бихте искали, е да давате постоянно пари за ремонти

Има обаче друг проблем. Автомобили, избрани заради икономичността си, трябва също да бъдат надеждни - иначе спестеното от гориво ще отива за ремонти. А на пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето първата част от една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. Втората част вижте тук.      Най-проблемните дизелови двигатели - I част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #41
    Инсигниа 2.0 дизел ( преди 1 година )
    Това са изпуснали да е на първо място.
  • #40
    Алф ( преди 1 година )
    Тия статии ги пишат разбирачи големи.
  • #39
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма калпав нафтов мотор на пежо няма и да има. Другите са ясни мазди , хлопели , вагини вечните заподозряни. За Фят и корейките по добре не говорим. Добре само че лада не стигнаха до там да правят дизели че трагедията щеше да е епична
  • #38
    анонимен ( преди 2 години )
    От дизел може да очакваш само смрад,***,задънен ЕГР,задънен колектор,запушен DPF,скъпо обслужване,сложни агрегати,проблемни и скъпи дюзи.Дизела е един голям финансов проблем!
  • #37
    Запознат ( преди 4 години )
    До 30: Колега, кой от изброените двигатели е комън-рейл според теб?! 1.9 ТДИ във вариантите 90 и 110 к. с. са с директно впръскване и ротационна помпа Бош VP 44. Другите 1.9 ТДИ - 101,116,130 к. с. са помпа-дюза! 2.5 V6 ТДИ са също с ротационна помпа на Бош. До 2008 и Пасат 6 е с дизели помпа-дюза-1.9 и 2. 0 ТДИ. Чак след това са комън-рейл, 1.6 и 2.0 ТДИ
  • #36
    Много тикви много не ( преди 4 години )
    Българинът не може да разбере че може да просперира единствено в правова система. В беззаконието което живее, само Бойковците са добре. Останалите ще се радват ако си купят 20-годишен дизел. Все пак бедността е най-доброто наказание за глупостта.
  • #35
    До 30 ( преди 4 години )
    Какъв комън-рейл при Пасат 5???? Първите комън-рейл двигатели на ВАГ се появяват през 2008, т.е. в края на производството на Пасат 6. Страшно неинформирани и неграмотни хора пишат тук!
  • #34
    Bravo ( преди 4 години )
    Поздравления за много точната статия!!!
  • #33
    Българин. ( преди 4 години )
    Защо прехвърляте станици на всеки двигател.. Алчност ***.
  • #32
    Фен на бензина ( преди 4 години )
    Дизела е най-проблемния мотор еле пък на Мазда.Дизел никога само бензин на газ.
fallback
Последни