fallback

10-те най-проблемни дизелови двигателя - I част

От Renault и Opel до Mazda и BMW - без да забравяме и 2.0 TDI

В последните години "дизел" стана едва ли не мръсна дума - което не е съвсем честно. Никой не се радва на гледката на стар Mercedes с отстранен филтър за твърди частици, който бълва облаци черна смрад на всеки светофар по "Тодор Александров". Но за много хора, които живеят извън големите градове и изминават сериозни дистанции всеки ден, дизелите все още си остават разумен избор за икономичен транспорт.      Ако сте си купили дизелов автомобил, за да пестите от гориво, последното, което бихте искали, е да давате постоянно пари за ремонти

Има обаче друг проблем. Автомобили, избрани заради икономичността си, трябва също да бъдат надеждни - иначе спестеното от гориво ще отива за ремонти. А на пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето първата част от една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. Втората част вижте тук.      Най-проблемните дизелови двигатели - I част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #41
    Инсигниа 2.0 дизел ( преди 10 месеца )
    Това са изпуснали да е на първо място.
  • #40
    Алф ( преди 10 месеца )
    Тия статии ги пишат разбирачи големи.
  • #39
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Няма калпав нафтов мотор на пежо няма и да има. Другите са ясни мазди , хлопели , вагини вечните заподозряни. За Фят и корейките по добре не говорим. Добре само че лада не стигнаха до там да правят дизели че трагедията щеше да е епична
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    От дизел може да очакваш само смрад,***,задънен ЕГР,задънен колектор,запушен DPF,скъпо обслужване,сложни агрегати,проблемни и скъпи дюзи.Дизела е един голям финансов проблем!
  • #37
    Запознат ( преди 3 години )
    До 30: Колега, кой от изброените двигатели е комън-рейл според теб?! 1.9 ТДИ във вариантите 90 и 110 к. с. са с директно впръскване и ротационна помпа Бош VP 44. Другите 1.9 ТДИ - 101,116,130 к. с. са помпа-дюза! 2.5 V6 ТДИ са също с ротационна помпа на Бош. До 2008 и Пасат 6 е с дизели помпа-дюза-1.9 и 2. 0 ТДИ. Чак след това са комън-рейл, 1.6 и 2.0 ТДИ
  • #36
    Много тикви много не ( преди 3 години )
    Българинът не може да разбере че може да просперира единствено в правова система. В беззаконието което живее, само Бойковците са добре. Останалите ще се радват ако си купят 20-годишен дизел. Все пак бедността е най-доброто наказание за глупостта.
  • #35
    До 30 ( преди 3 години )
    Какъв комън-рейл при Пасат 5???? Първите комън-рейл двигатели на ВАГ се появяват през 2008, т.е. в края на производството на Пасат 6. Страшно неинформирани и неграмотни хора пишат тук!
  • #34
    Bravo ( преди 3 години )
    Поздравления за много точната статия!!!
  • #33
    Българин. ( преди 3 години )
    Защо прехвърляте станици на всеки двигател.. Алчност ***.
  • #32
    Фен на бензина ( преди 3 години )
    Дизела е най-проблемния мотор еле пък на Мазда.Дизел никога само бензин на газ.
fallback
Последни