fallback

10-те най-проблемни дизелови двигателя - I част

От Renault и Opel до Mazda и BMW - без да забравяме и 2.0 TDI

В последните години "дизел" стана едва ли не мръсна дума - което не е съвсем честно. Никой не се радва на гледката на стар Mercedes с отстранен филтър за твърди частици, който бълва облаци черна смрад на всеки светофар по "Тодор Александров". Но за много хора, които живеят извън големите градове и изминават сериозни дистанции всеки ден, дизелите все още си остават разумен избор за икономичен транспорт.      Ако сте си купили дизелов автомобил, за да пестите от гориво, последното, което бихте искали, е да давате постоянно пари за ремонти

Има обаче друг проблем. Автомобили, избрани заради икономичността си, трябва също да бъдат надеждни - иначе спестеното от гориво ще отива за ремонти. А на пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето първата част от една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. Втората част вижте тук.      Най-проблемните дизелови двигатели - I част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Анонивен ( преди 3 години )
    Известно време съм се занимавал с продажба на автомобили и да съм честен повечето хора не влагат никаква мисъл в покупката на автомобил. Може да забележите, че посочените в статията двигатели са едни от най-масовите в нашата страна, което излиза извън всякаква логика, но е факт. Странното е, че българина всъщност не търси надеждни автомобили, ами евтини и икономични, от което впоследствие последиците са трагични.
  • #10
    shumi ot boxa ( преди 3 години )
    Тука JTD налага стандарт и властва от години.Всички останли : Равнис и Мирно
  • #9
    ( преди 3 години )
  • #8
    НАДИН ( преди 3 години )
    Проблемите на тия колици ги лекуваме кардинално. 360 лв. взимаме ги от място и за наша сметка връщаме номерата в КАТ.Хубави са - тежки моторчетата и имат алумин, *** - едно друго.Очаквам властта да ви накара да ги карате изправни - демек с катализатор и филтър за да не душите хората и тогава и тия триста лева ще са ви много.
  • #7
    Пинко ( преди 3 години )
    На Субару дизелът 1ва генерация явно го пазят за първо място.Къса вал и директно всичко става леш. Няма профилактика, няма нищо. Возиш се в очакване не дали, а кога ще гръмне.
  • #6
    Потребител ( преди 3 години )
    Дизелът не е лошо гориво, просто в България дизеловите автомобили се използват по най-безсмислен начин. Никой не си купува дизел за да го кара извънградско на големи дистанции, където дизелът е икономичен и безпроблемен. Просто в момента дизел в Западна Европа не се търси и идва при нас на смешни пари и хората купуват без грам мисъл. И после се почва - производители правели ***, търговците били мошеници и т.н.
  • #5
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Човека принципно е прав като изключим последната част от поста (#3). Информацията не е много полезна, повечето 15 и нагоре годишни дизели са поне на 300к километра, който очаква само да сипва и да кара е голям оптимист. Добре би било да прочетем за по-актуланите двигатели. Неприятно е да дадеш една торба пари са 5-6 годишна кола и да се окаже, че върви с абонамент за сервиз.
  • #4
    до 3 ( преди 3 години )
    ти не се обаждай много, ами тичай да отпушваш каналите на швейцарските супремасисти, или каквато там висококвалифицирана слугинска дейност извършваш
  • #3
    Боже боже ( преди 3 години )
    Тук се говори за ВАГ 2004-2008 !?!??!Боже боже а във Европа е вече 2021 .....Боже боже Тикволандия колко сте зле а.....
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако е нов внос най-безпроблемния дизел е продадения
fallback
Последни