fallback

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.               Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.

5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #34
    До 36 ( преди 3 години )
    Аз само споделям моя опит. Бмв дава интервал от 30.000 и не виждам защо трябва да сменям масло на 10.000км все пак там има инженери, които са го пресметнали. Ако искаш сменяй и на 5.000, никой не ти забранява, но според мен е излишно. И определено това е опита и на мои приятели със 320 и 318 дизел. За бензин нямам опит. Вярно е че има много издухани мотори, които горят масло, но това идва от идиотщина най-вече и некадърност на шофьора
  • #33
    до 35 ( преди 3 години )
    Това звучи точно като "не съм съгласен, че човек трябва да се къпе всеки ден. Аз се къпя два пъти месечно"
  • #32
    320d ( преди 3 години )
    Не съм много съгласен със всички, които казват, че маслото трябва да се сменя на 10.000км. Аз имам бмв 320d 2012 произведено. Купих си през 2014 на 54.000км и в момента е на 207.000км. Никога не съм му сменял маслото на по-малко от 30.000км а често и на 35.000. Тъй като живея в Германия при всяка възможност е карам със скорост между 190 и 220 км/ч и понякога поддържам такава скорост по над 100 км отсечка. На мотора никога не съм му доливал масло. Бмв определено си оправиха моторите
  • #31
    до 29 ( преди 3 години )
    Това е въпрос на житейска философия. Последните три коли съм си купил нови и първите две от тях съм сменил на шестата година. Грижил съм се за тях, защото мисля, че една машина заслужава добрата грижа, независимо, че след време ще е в други ръце. Има и хора, които само консумират, дефекират и продължават напреТ. Всеки сам си избира за себе си.
  • #30
    V6 24V ( преди 3 години )
    Цялата тая работа ми намирисва на ейч пи принтерите - правят ги само за да си продават скъпото мастило. И тея коли се правят, за да се печели от поддръжка. Най-много $ се наливат в отделите по програмирано стареене на всички механични елементи и старите марки бълват еднодневки, понеже акционерите си чакат дивидентите. Който се съмнява, е много наивен! Няма марки, няма читави коли - всичко е пари, пари и пак пари! Да живее моята MX6-ца от 96-та. 10 години стрелката не излиза от червеното, евала!!
  • #29
    Потребител ( преди 3 години )
    #29 както казах тук не става въпрос за правилно и грешно, а въпрос на приоритети и личен избор. Като цяло интервалите за обслужването на автомобил много зависят от мястото където се кара, а и от начина, по който се кара.
  • #28
    Ss23 ( преди 3 години )
    Ами 3.0tdi
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    Тука върлуват няколко противника на всичко немско - интересно е, че те не правят разлика между "немско" и "германско"! Швейцарците, например, също са немско-говорящи, *** за техните часовници няма и дума, австрийците се абсолютни оръжейни майстори, демек - немци!
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    #24 въпросът е - какво означава скъсяване на живота и това интересува ли те много? Ако например от 250 000км "живот" отидеш на 200 000 защото си сменяш маслото на 30 000 - еми аз съм ок. Това е като бързото зареждане на телефоните - убива батерията ама телефона ти е готов за 30мин, не за 2 часа. И кво - сменяш не на 2 години а на 1,5 голема работа.
  • #25
    Народен премиум ( преди 3 години )
    На германския премиум, маслото няма как да изкара 30 хил. км при положение, че разхода е между 100 мл и 1 л на 1000 км в зависимост за кой точно "премиум" става въпрос. С непрекъснатото доливане, за 30 хил. км пробег, собственика го е сменил няколко пъти.
fallback
Последни