fallback

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.               Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.

5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #14
    Вин ( преди 3 години )
    С две думи, няма гаранция и при най "престижните" марки, особено N-та ръка, че няма да гризнеш дървото! Още повече, че предлагат голям избор на двигатели и докато му излязат дефектите и детските болести минават години преди да разберем.
  • #13
    до 15 ( преди 3 години )
    А кой се интересува от тебе въобще?
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    турбиран двигател масло максимум 5 000-10 000 км или 6 месеца но най добре е на изразходвано гориво ако разхода е 10 л. на 100 зареждаш 500 литра и кръгом към сервиза за смяна и гледай допуските на маслата да са за нашия климатичен регион иначе дилърчетата гледат да ти строшат автомобила в момента в който ти предадат ключовете така че стой по далеч от официалния сервиз и най вече мощните двигатели задължително трябва здраво да се натискат иначе помпите не смазват и не охлаждат и двигателя ***
  • #11
    до 11 ( преди 3 години )
    Че то и в най-проблемните години този мотор не създаваше ядове за 18 000 км :D впрочем не е много добра идея да следвате предписанията и да ползвате удължен сервизен интервал. Особено при първа смяна, когато неизбежно в маслото попадат много микростружки и пр. Но вие си знаете...
  • #10
    оправя се ( преди 3 години )
    Карам чисто нова кола, произведена края на 2019, с двигател EA888. Колата вече е на 18к километра и маслото не е мръднало. По заводски предписания смяната на маслото е на 30к километра или 2 години, коието настъпи първо. С времето нещата се оправят.
  • #9
    Трошев ( преди 3 години )
    Имате грешка в подзаклавието. Трябва да е "BMW, Mercedes и НАЙ-ВЕЧЕ Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия". На всеки се случва да прави грешки, но при Поршовете това става по-често от обичайното.
  • #8
    До 7 ( преди 3 години )
    1000 лева, ама за купувача на Опел 1000 лева са толкова болезнени, колкото 5000 за купувача на Х6
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Опел за есенция ли са го сложили :))) неговия ремонт вероятно е 1000лв...а на тия животни ???
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    TSI до 2014 лежж, също и на BMW двулитровия дизел до 2015г. с няколко варианта на мощността....лежж!!!
  • #5
    До 4 ( преди 3 години )
    Точно така, и даже вече доста от двигателите с верига ги върнаха към ремъка
fallback
Последни