fallback

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.               Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.

5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #4
    жалко но факт ( преди 3 години )
    Не знам колко трябва да са некадърни конструкторите , но си давам сметка че успяха "вечната" верига да я превърнат в консуматив с живот по-кратък от този на ремъка. Няма двигател от последните години , който да е с верига и да няма проблеми.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Aбе винаги, когато нещо е "иновативно" и "революционно", човек трябва да стои настрана и да изчака 4-5 години инженерите да си оправят бакиите :)
  • #2
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    1.4 TSI на VW не е ли немски мотор?
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    За N63 мога да потвърдя от болезнен и скъп личен опит. Иначе чудесен двигател като възможности
fallback
Последни