fallback

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.               Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.

5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #44
    ДО #35 ( преди 3 години )
    Приятелю ти си с двигателя N 47 на БМВ, който така и не можаха да го оправят до 2015г. къде караш по тия аутобани и за какви скорости говориш, ако не сменяш верига на 50 000км. ще седиш за основни ремонти в сервизите и ще работиш за да изкарваш пари да си ги плащаш:))))
  • #43
    анонимен ( преди 3 години )
    #34 как си се грижил за тях? завивал ли си ги нощно време да не настинат? Грижа е единствено и само смяна на консумативи навреме. Останалото е хоби, не житейска философия..
  • #42
    анонимен ( преди 3 години )
    до 26 - абе ти от коментар 11 до коментар 26 успя да й навъртиш от 18000 до 70000км, че и успя да я продадеш? Евала! за какви ни мислиш #26 - не си много умен и лъжата ти е плоска ;)
  • #41
    анонимен ( преди 3 години )
    тук всички сме доктори и професори по техническите науки всеки един производител на масла си има конфигуратор и като си вкараш вин номера или номера на двигателя ти излиза препоръчаното масло и пише интервал на смяна максимум 10 000км при натоварен режим или 6 месеца на мен не ми е известен нито един автомобилен производител който да има собствена рафинерия за да ви съветва веднъж на 2 или 3 години или за целия период на гаранцията после в кофата и нов автомобил така че всики си преценява
  • #40
    До 320d ( преди 3 години )
    Играл си GTA прекалено много смешкоо!!!
  • #39
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе знам си аз, че платят ли на журналята да нарочат нещо за нещо на годината- бягай от него
  • #38
    A. ( преди 3 години )
    Ами какъв е изводът, по-новите немски двигатели създават проблеми. Японските бензин нямат такива проблеми, но дизелите от поколение с филтър за фини прахови частици са деликатни спряму българска нафта и излизат скъпо, но все пак работят добре (не харчат масло и не губят мощност). Боксерните японски двигатели пък също не са особено трайни, но в крайна сметка много зависи от задкормилното устройство. Благодаря на авторите за статията!
  • #37
    Еееиееее ( преди 3 години )
    *** са всички ваг двигатели до 2014 г бензинови. Констрктивни дефекти имат почти всичките и дават проблеми още преди 100 хил. , на 150 хил отново проблеми. Дсг кутията 7 степенна е пълен ***. От личен опит го казвам купил нов голф 2012 г. Добре, че дойде един голфаджия да го вземе...
  • #36
    анонимен ( преди 3 години )
    Мили деца , знаете ли защо на различните места по света маслата се сменят на различен пробег .
  • #35
    type_r ( преди 3 години )
    Как само 5 бе?Те нямат безпроблемни.
fallback
Последни