IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Стойте далеч: Шестте най-чупливи автоматика

Истината е, че надеждността на скоростната кутия зависи най-вече от задкормилното устройство

Скоростната кутия е вторият най-важен - а също и най-скъп - агрегат в автомобила след двигателя. От нейната надеждност зависи колко комфортно ще можете да ползвате автомобила си, а също и за колко ще го продадете, когато му дойде времето. В наши дни все повече хора клонят към различните типове автоматици - доста по-удобни и по-малко уморителни са. Но също така са и доста по-скъпи, и по-податливи на повреди.
    
   
автоматик
 
 
Освен това автоматиците съвсем не са равни, когато става дума за издръжливост. Разбира се, главният фактор за продължителността на живота им е задкормилното устройство - и най-добре направената трансмисия не би издържала чест и тежък офроуд в калта, или пък редовни потегляния на светофара, все едно сте в Гран при на Монако. Така че следващата класация за най-чупливите автоматици все пак трябва да се приема с едно наум: напълно възможно е тези агрегати да прослужат безгрижно с години, ако се експлоатират и поддържат както трябва.


Шест от най-проблемните автоматични трансмисии (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 4 седмици )
  • #28
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    ползват айсин, щото при топмодела им двигателят е трицилиндров 1.5 напречно разположен, а там ZF досега не играеха. Но щом си вярваш, че кутия, разработена на средна цена 2500 евро за премиум модели - BMW, Audi, Range Rover, Jaguar - е по-кофти от японската на средна цена 1100 евро, разработена с изпилване на разходите за бюджетни модели като Renault Clio, това си е твое право. Вярвай си
  • #27
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Не знам за авто-журналитите, но BMW за по-достъпните си модели ползват ZF, но за топ-модела си i8 обаче - Aisin. Дали е случайно?
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Скрий се с тоя Aisin, не съм чул някой авто журналист да похвали Aisin обратното ЗФ винаги го споменават.
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 24 ( преди 4 седмици )
    Е то на едната снимка се вижда колко са пробвали - и са успели. Такава спретна купчинка фрикциони досега не бях виждал. та кой е прост, не знам :D
  • #24
    3 rate up comment 5 rate down comment
    upsurt ( преди 4 седмици )
    Пробвай да строшиш Power Shift и тогава ще говориш .егати и простите фейкове
  • #23
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 4 седмици )
    Аисин правят най-надеждните автоматици от десетилетия, ZF изкараха добър автоматик чак с 8HP. Не може да става дума за сравнение. Aisin >>> ZF!
  • #22
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Ангел ( преди 4 седмици )
    Тази скоростна кутия на Форд е ужасна! Имам горчив опит .
  • #21
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    До №19 и ти си плачевен резултат,но съществуваш,а и жабари казват на италиянците не на французите гущер такъв.
  • #20
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Можеш да сложиш ЗФ и Айсин в едно изречение, само ако използва съюза "а" или "за разлика от" . Например, "ЗФ правят брилянтни СК, а Айсин - посредствени". Или "ЗФ правят здрави кутии, за разлика от Айсин".