IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Стойте далеч: Шестте най-чупливи автоматика

Истината е, че надеждността на скоростната кутия зависи най-вече от задкормилното устройство

Скоростната кутия е вторият най-важен - а също и най-скъп - агрегат в автомобила след двигателя. От нейната надеждност зависи колко комфортно ще можете да ползвате автомобила си, а също и за колко ще го продадете, когато му дойде времето. В наши дни все повече хора клонят към различните типове автоматици - доста по-удобни и по-малко уморителни са. Но също така са и доста по-скъпи, и по-податливи на повреди.
    
   
автоматик
 
 
Освен това автоматиците съвсем не са равни, когато става дума за издръжливост. Разбира се, главният фактор за продължителността на живота им е задкормилното устройство - и най-добре направената трансмисия не би издържала чест и тежък офроуд в калта, или пък редовни потегляния на светофара, все едно сте в Гран при на Монако. Така че следващата класация за най-чупливите автоматици все пак трябва да се приема с едно наум: напълно възможно е тези агрегати да прослужат безгрижно с години, ако се експлоатират и поддържат както трябва.


Шест от най-проблемните автоматични трансмисии (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Моят опит ( преди 4 дни )
    Във възторг съм от четиристепения автомат на рено и съм впечатлен от спортния му режим и икономичността му. Допускам защото колата беше нова, но и към 200к е супер. Много ме кефят пилотираните скоростни кутии на пежо 1007. Първата версия ми беше по-забавна. Пропищях от претенциозен айсин. Слага се на не случайни коли с твърдение, че не трябва подръжка и смяна масло. Най-добре да се прави на 60к км. Един приятел ме спаси от разходи за цяла кола на старо като ремонтира айсина в специализиран серви
  • #40
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Никата ( преди 2 седмици )
    Естествено, че прехвалените немски глокници ша са топа на класациите за чупени кутии, пословично недодялани, калпави, чупливи, и съответно скъпи, защото каквото велика германия е направила, трябва да плаща загубите от войните ;). Защо ли нямаше една Японска кутия в тоя списък(като махнем CVTто щото там е ясно че така ша стане)? Германците, някога може да са били инженери, ся са пеееерас дизайнери - само интериори и лукс са им в русите тикви, ама двигатели и кутии квот стане
  • #39
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Радев ( преди 1 месец )
    Гледам, че са пропуснали multitronic-а на Ауди. Вярно, че е толкова калпав, че е извън всякакви класации.
  • #38
    10 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 1 месец )
    И нито дума за проблемната пилотирана / роботизирана кутия на Корола Е1ка50 и Аурис 2006 - 2010 година. При нея няма безпроблемно работеща нито една бройка
  • #37
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Или до най-близкия сервоз със запален дизелов двигател.Да го загасят с пожарогасител.
  • #36
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Тонка ( преди 2 месеца )
    Купуваш Тойота и караш до пенсия.
  • #35
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Шофер ( преди 2 месеца )
    Нищо не казахте за роботите, които Пежо/Цитроен слагаха до 2015 г. преди да ги сменят с Айсин. Първите роботизирани кутии бяха отврат, после след 2014 пуснаха някаква уж подобрен модел, който изкара само две години производство, преди да им дойде акъла да заложат на провереното японско качество.
  • #34
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това на снимката е шкода заблуждавате,не е фолксваген.
  • #33
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Винаги съм взимал коли с ръчни скорости, понеже все се говореше, че автомата се чупи и има скъп ремонт. Мислех, че това са приказки от едно време и вече не е така, но явно греша. Какви са тези трансмисии, които изкарват
  • #32
    7 rate up comment 2 rate down comment
    DARK ( преди 2 месеца )
    DP0 / AL4 на Рено, Ситроен има един истински проблем който повлича след себе си всичко описано в статията а именно прегряване на маслото. VW Ползват проектирани за тях ревизии на този дизайн 01M то 1995 до 2005 като най набиващата се на очи разлика е именно близо 4 пъти по големия топлообменник. Така че с едно адаптерче се избива маслената линия към един маслен термостат или соленоид и отваряш към външен радиатор.Единствения начин да се спасиш от постоянна смяна на соленоиди и придърпвания.