Китайската подмарка на Audi, която носи същото име, но изписано с главни букви, представи преди месец концепцията E SUV, а сега Министерството на индустрията и информационните технологии на Китай показа серийния модел. Той се казва E7X и много напомня концепцията.

Дизайнът е веднага разпознаваем, тъй като и двата имат познат преден панел с напълно затворена решетка. Въпреки това, светлините на серийния модел са различни, като той е получил и ревизиран долен въздухозаборник. Освен това се виждат традиционни и дигитални странични огледала, както и нови камери или сензори на предните калници. Към тях се присъединява Lidar сензор, монтиран на покрива, както и прибиращи се дръжки на вратите и разнообразие от джанти с размери до 22 цола.
E7X е с размери 5049 мм дължина, 1997 мм ширина и 1710 мм височина с междуосие 3060 мм. Това означава, че производственият кросоувър е по-малък както от концепцията, така и от настоящето Q7. В същото време обаче междуосието е увеличено с 66 мм.

Снимки на интериора не бяха показани, но потвърди, че поне един вариант ще бъде предлаган с четириместна конфигурация. Серийният модел би трябвало да получи салона на E5 Sportback с 27-инчов дисплей от колона до колона и аватар с изкуствен интелект, известен като AUDI Assistant.
E5 разполага и с триизмерна дървена украса, двойно безжично зарядно за смартфони и околна осветителна система. Към тях се присъединява ароматен дифузьор и скрити въздушни отвори.

Изображенията разкриват варианти quattro и не-quattro, което означава, че можем да очакваме базов модел с мотор, монтиран отзад, развиващ 408 к.с. От друга страна, вариантът с задвижване на всички колела ще има 680 к.с. и максимална скорост от 230 км/ч.
Концепцията разчиташе на батерия с капацитет 109 kWh, която осигуряваше пробег на CLTC над 700 км. Моделът имаше и 800-волтова електрическа архитектура, която му позволяваше да достигне 320 км пробег с десетминутно бързо зареждане.


0