IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi

Електрическият SUV ще дебютира догодина като вторият модел от китайската подмарка

Китайската подмарка на Audi, която носи същото име, но изписано с главни букви, представи преди месец концепцията E SUV, а сега Министерството на индустрията и информационните технологии на Китай показа серийния модел. Той се казва E7X и много напомня концепцията.


AUDI E7X


Дизайнът е веднага разпознаваем, тъй като и двата имат познат преден панел с напълно затворена решетка. Въпреки това, светлините на серийния модел са различни, като той е получил и ревизиран долен въздухозаборник. Освен това се виждат традиционни и дигитални странични огледала, както и нови камери или сензори на предните калници. Към тях се присъединява Lidar сензор, монтиран на покрива, както и прибиращи се дръжки на вратите и разнообразие от джанти с размери до 22 цола.

E7X е с размери 5049 мм дължина, 1997 мм ширина и 1710 мм височина с междуосие 3060 мм. Това означава, че производственият кросоувър е по-малък както от концепцията, така и от настоящето Q7. В същото време обаче междуосието е увеличено с 66 мм.


AUDI E7X


Снимки на интериора не бяха показани, но потвърди, че поне един вариант ще бъде предлаган с четириместна конфигурация. Серийният модел би трябвало да получи салона на E5 Sportback с 27-инчов дисплей от колона до колона и аватар с изкуствен интелект, известен като AUDI Assistant.

E5 разполага и с триизмерна дървена украса, двойно безжично зарядно за смартфони и околна осветителна система. Към тях се присъединява ароматен дифузьор и скрити въздушни отвори.


AUDI E7X


Изображенията разкриват варианти quattro и не-quattro, което означава, че можем да очакваме базов модел с мотор, монтиран отзад, развиващ 408 к.с. От друга страна, вариантът с задвижване на всички колела ще има 680 к.с. и максимална скорост от 230 км/ч.

Концепцията разчиташе на батерия с капацитет 109 kWh, която осигуряваше пробег на CLTC над 700 км. Моделът имаше и 800-волтова електрическа архитектура, която му позволяваше да достигне 320 км пробег с десетминутно бързо зареждане.

0 от 500