IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шест проблема при Audi Q7 на старо

Германският SUV е символ на комфорт и мощност, но и той и има слаби места

Първото поколение на Audi Q7 (2005-1015) е един от онези SUV-та, които впечатляват със своя комфорт и мощност дори след години. Колкото по-стар става обаче, толкова повече внимание изисква, като всички автомобили, разбира се. Представяме шест от най-често срещаните проблеми при Q7 и как да ги предотвратите.


Заслужава ли си първото поколение на Audi Q7 (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Като потребител вика си сменям маслото на 30к Еми затова си взимам кола от човек дето си сменя маслото на 10к лошото е че европейците станаха едни консуматори без грам мозък в главата.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    То Ауди си е един голям проблем
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Аууу ( преди 2 седмици )
    Проблема е един AUDI
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Car guy ( преди 2 седмици )
    Според статията излиза, че този паркетник след 100000 км ще създава само проблеми на практика във всяко едно негово звено. Ясно е, че това е премиум джипка и си иска пари за поддръжка. Хората, които ги купуват чисто нови ги разбирам. Разбирам и тези, които ги купуват върнати от лизинг да речем. Не разбирам обаче хората, които теглят кредити за автоджамбазите от къщите, които ги докарват "нов внос" от Джърмани или северна Италия на "реални" км дето само дядото ги е карал до аптеката и църквата.
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    103 ( преди 2 седмици )
    Това трябва да е нещо като класация на Клашъра - топ 6 проблема на 20 годишен измъчен варел.Няма да забравя разочарованието преди 100 години, когато беше актуална и се качих да я тествам за пръв път.. представям си я вече на 200к "РЕАЛНИ" км и 20 години какво чудо на чудесата ще е..
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Производителите са наясно че тези коли са обречени, и бързат да изкарат повече пари от тях докато още могат.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 2 седмици )
    Производителите не искат безпроблемно ползване на колите над 6-7 години и затова обслужването е през дълъг период. Логично е честата смяна на маслото да е полезна.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Като потребител се чудя - в днешно време автомобилите сами си показват кога да се сменя маслото и обикновено показват на 20-30 хиляди километра. А в такива публикации пишат под 10 хиляди километра, че дори 7-8 хиляди километра което би било два пъти в годината. Кой е прав?