IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шест проблема при Skoda Rapid на старо

Първото поколение на бюджетния лифтбек крие подводни камъни

Чешкият бюджетен лифтбек Skoda Rapid радва с пространство, икономичност и лекота на поддръжка, но дори и той има слаби места.  Представяме ви най-често срещаните проблеми, за които трябва да знаете, преди да решите да си купите първото поколение на автомобила.

 
Шест проблема при Skoda Rapid на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 8 ( преди 3 месеца )
    Ами тези от 2018-2023 със сигурност са хубави, по-грозни и гадни излязоха тази и миналата година. Като чисто новия кютук Туксон, заменящ досегашният красив.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Чак "никоя" е повече от прекалено да се каже! Щото тия от 2018 насам са много 'убави все едно...
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Никоя кола след 2009 и преди 2018 не си заслужава. 2010-2017 беше лош период за автомобилите.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    raiders ( преди 3 месеца )
    Ц, тази странна 3 грозна Шкода (запазена марка на ФВ) няма.нищо хубаво. Гледах ревю на последната кодиак... ми добре изглежда, ама толкова пари не върви да се дадат точно за.него.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    По-добре Фабия първа генерация.
  • #4
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Хм... ( преди 3 месеца )
    Чета и не мога да разбера кое всъщност е здравото в тази кола? Имам чувството, че всичко прпоизведено от ВАГ е пълен ***.
  • #3
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Гошката ( преди 3 месеца )
    2.0 TDI 184 к.с и 200 к.с са масларки,150 и 190 са добре.Колкото до Рапида,идеалната конфигурация е 1.6 TDI 115 к.с с ръчна кутия.Другите дизели са със Сименс дюзи,115 ката е с БОШ,бензинките нищо не става от тях,а за DSGто със сухи съединители по-скапани кутии от тях няма.
  • #2
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    При Skoda Rapid допълнител бонус към проблемите на ФВ групата, е изключителния ефтинчос вътре. И откога ръчна кутия с 300К км. пробег се счита за надеждна?
  • #1
    24 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Проблемите с консумация на масло е марков за целия ВАГ концерн и всички модели, в които ги слагат. От няколко години и 2.0 TDI е същата масларка. Всичко е по спецификация, демек, изрядно е! Пийте една студена водица! И на печелившите - честито!За сухите DSG класиката е пълна! Та така, каквото при Rapid-a, такова като с всички останали модели с ВАГ двигатели.