Второто поколение на BMW X6 е ефектен и популярен купе-кросоувър, който се произвеждаше от 2014 до 2019 година. Моделът успешно съчетава динамика и комфорт, но, подобно на всички автомобили, си има и слаби места. Как да ги разпознаем и отстраним своевременно, за да запазим удоволствието от шофирането и да избегнем сериозни разходи? В галерията ще се спрем на шестте най-често срещани проблема при BMW X6 (F16).
От какви проблеми страда BMW X6 (F16) втора ръка (ГАЛЕРИЯ):
Двата бензинови двигателя на X6 са турбинени 3-литров "шестак" и 4,4-литров V8. С възрастта за тях са характерни не само само течове на масло, но и осезаем разход на масло.
Какво да се направи
При трилитровия N55, честа причина за течове на масло не са толкова износените гарнитури, колкото проблемите с вентилационния клапан на картера. Срокът му на експлоатация е около 50 000 км, след което са възможни течове и нестабилна работа на двигателя. При V8 от серия N63, простата смяна на гарнитурата няма да свърши работа. Най-често виновни са износените уплътнения на клапаните и заседналите бутални пръстени. Това означава само едно - основен ремонт на двигателя.


2