IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Стойте далеч: Шестте най-чупливи автоматика

Истината е, че надеждността на скоростната кутия зависи най-вече от задкормилното устройство

Скоростната кутия е вторият най-важен - а също и най-скъп - агрегат в автомобила след двигателя. От нейната надеждност зависи колко комфортно ще можете да ползвате автомобила си, а също и за колко ще го продадете, когато му дойде времето. В наши дни все повече хора клонят към различните типове автоматици - доста по-удобни и по-малко уморителни са. Но също така са и доста по-скъпи, и по-податливи на повреди.
    
   
автоматик
 
 
Освен това автоматиците съвсем не са равни, когато става дума за издръжливост. Разбира се, главният фактор за продължителността на живота им е задкормилното устройство - и най-добре направената трансмисия не би издържала чест и тежък офроуд в калта, или пък редовни потегляния на светофара, все едно сте в Гран при на Монако. Така че следващата класация за най-чупливите автоматици все пак трябва да се приема с едно наум: напълно възможно е тези агрегати да прослужат безгрижно с години, ако се експлоатират и поддържат както трябва.


Шест от най-проблемните автоматични трансмисии (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #29
    17 rate up comment 8 rate down comment
    GTE ( преди 4 години )
    И нито дума за проблемната пилотирана / роботизирана кутия на Корола Е1ка50 и Аурис 2006 - 2010 година. При нея няма безпроблемно работеща нито една бройка
  • #28
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Или до най-близкия сервоз със запален дизелов двигател.Да го загасят с пожарогасител.
  • #27
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Тонка ( преди 4 години )
    Купуваш Тойота и караш до пенсия.
  • #26
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Шофер ( преди 4 години )
    Нищо не казахте за роботите, които Пежо/Цитроен слагаха до 2015 г. преди да ги сменят с Айсин. Първите роботизирани кутии бяха отврат, после след 2014 пуснаха някаква уж подобрен модел, който изкара само две години производство, преди да им дойде акъла да заложат на провереното японско качество.
  • #25
    1 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това на снимката е шкода заблуждавате,не е фолксваген.
  • #24
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Винаги съм взимал коли с ръчни скорости, понеже все се говореше, че автомата се чупи и има скъп ремонт. Мислех, че това са приказки от едно време и вече не е така, но явно греша. Какви са тези трансмисии, които изкарват
  • #23
    11 rate up comment 2 rate down comment
    DARK ( преди 4 години )
    DP0 / AL4 на Рено, Ситроен има един истински проблем който повлича след себе си всичко описано в статията а именно прегряване на маслото. VW Ползват проектирани за тях ревизии на този дизайн 01M то 1995 до 2005 като най набиващата се на очи разлика е именно близо 4 пъти по големия топлообменник. Така че с едно адаптерче се избива маслената линия към един маслен термостат или соленоид и отваряш към външен радиатор.Единствения начин да се спасиш от постоянна смяна на соленоиди и придърпвания.
  • #22
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Абе ( преди 4 години )
    Логиката е проста-ако нямаш пари,забравяш за автоматика.Ако имаш пари бол-какъв е проблема?
  • #21
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз също имах проблем с Мерцедес автоматика произведен 1989г.
  • #20
    1 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 4 години )