IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Инженерите на Skoda вече работят над новия VW Passat

Легендарният германски модел ще се произвежда в Чехия или Словакия

Само преди дни стана ясно, че Volkswagen ще пусне на пазара ново поколение на Passat, като това ще стане през 2023 година. Сега чешкото издание PNZdrive разкрива любопитни подробности за модела, който е известен като B9.


VW Passat


Най-важната от тях е, че новият Passat се разработва от инженерите на Skoda, които едновременно с това работят и над следващото поколение на Superb. Къде ще се произвежда германският модел, ще стане ясно през есента, като варианти след закриването на проекта за нов завод в Турция са два – Квасини (Чехия) или Братислава (Словакия).

Инвестицията на Volkswagen ще надхвърли 1,1 млрд. евро, като по-голямата част от сумата ще отиде за преоброудването на завода в Емден (Германия), където досега се сглобяваше Passat. В него от 2022 година вече ще се произвеждат електромобилите на марката, като първият от тях е VW ID.4.


VW Passat


Технически новият VW Passat ще бъде почти идентичен със следващата Skoda Superb. Двата модела ще бъдат изградени на модернизираната платформа MQB, която позволява използването на различни силови агрегати и задвижване. Освен това, Passat ще получи и изцяло електрическа версия. В нейната основа ще бъде платформата MEB, създадена за бъдещите електромобили на германския производител.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До #6Има още много цветове, но не са често срещаниНапример: кафяв, св. син, бордо, тъмно зелен и тн, всички са металици
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ванко ( преди 3 години )
    Ами то на инжинерите на шкода не им ли плаща ФВ в крайна сметка. Да не би шкода да е на фият.
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до 10 ( преди 3 години )
    То май само ти знаеш, че имали инженери. Толкова са кадърни, че фалираха безславно и доста срамно. Станаха евтин клонинг на друга евтина марка. Голяма гордост!
  • #9
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    С тая предница тая кола е всичко друго, но не и изчиствна и елегантна...
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    notangel ( преди 3 години )
    Работят от 120г.
  • #7
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знаех, че в Шкода работят инженери. Като им гледам качеството на колите, изглежда да са инженери-любители. Чешкото ТНТМ.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до 7 ( преди 3 години )
    Прав си, но освен Дачия, може би и Киа, друг не мисля че прави работен кон в наши дни.
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Идеята на пасатора беше да е работен кон. И беше добър, и още ги карат. Сега може и да е костюм, но не е по наша мярка.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В конфигуратора на ФВ имат едно евтино червено, синьото на снимката и различни вариации на сиво тъмно синьо и черно. Но и не мога да си представя Пасат в някакъв ярък цвят. Единствено синьото на снимката (изискващо обаче R line пакет) му седи. От друга страна коли като 508 и Мазда 6 си плачат за ярък цвят. Идеята на Пасатора е да е като костюм - изчистен, елегантен, но малко скучен.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    По въпроса за цветовете: попитали Хенри Форд - Кой е най-добрият цвят за кола, г-н Форд? - О, всеки цвят е добър, стига да е черен!