IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen реши бъдещето на Passat

Деветото поколение на модела ще излезе през 2023 година

Ръководството на Volkswagen даде „зелена светлина“ на деветото поколение на популярния си модел Passat, след като повече от година водеше сериозен дебат за неговото бъдеще, съобщава Autocar.


VW Passat
Така ще изглежда следващото поколение на VW Passat според художника ни британското издание.


Някои от шефовете на концерна начело с изпълнителният директор на VAG Херберт Дийс се съмняваха в бъдещето на Passat и дори бяха готови да се откажат от модела. Основният им довод е нарастващата популярност на Arteon, както и предстоящото излизане на пазара на серийния вариант на електрическия концептуален модел ID. Vizzion, който ще се предлага като седан и комби.

В крайна сметка е решено, че нов Passat ще има, като той ще излезе през 2023 година и ще сподели своята платформа и задвижване със Skoda Superb. Германският модел ще напусне фабриката в Емден, където се произвежда повече от 36 години, тъй като на завода му предстоя цялостна реконструкция, за да почне да сглобява електрически SUV с името ID.4 през 2022 година.


VW ID.4
С пускането на пазара серийния ID.Vission германската компания ще има общо 3 представителя в този сегмент - другите два са Passat и Arteon.


Решението на Volkswagen да продължи напред с Passat ще сложи край на стратегията на марката да предлага две различни версии на модела. Сегашната версия за Европа е базирана на платформата MQB, докато в САЩ и Китай се продава Passat, който използва старата платформа PQ46. Тя е в основата на 6-ата генерация, представена още през 2006 година.

Дизайнът на следващия Passat, известен като B9, вече е утвърден от ръководството, като той е насочен към по-модерната аудитория, за да може моделът да се противопостави на BMW 3-Series и Mercedes C-Class. Ще има и версия Passat Alltrack с увеличен клирънс, задвижване на четирите колела и допълнителна защита на каросерията.

Снимки: Autocar

0 от 500
  • #9
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дам ( преди 3 години )
    То и в европа камри гледа продажбите на пасат и плаче. Колкото и да ги хейтвате ФВ са все още в топ 3 по продажби в света и 1-ви в Европа и явно се справят, та не ги мислете тях. По-добре мислете как да смените 20+ годишните си глокници на газ с нещо по-човешко.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Цаца ( преди 3 години )
    Хаха в Щатите пасат гледа продажбите на камри и плаче.....
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам на каква платформа е в Щатите, но в този клас там много по-продаван е Hyundai Sonata. Да не говорим за местните и японските марки.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Има и още подробности като че най-вероятно ще е с еднакъв дизайн за целия свят и зо Европа ще се произвежда в Чехия заедно със Супърб има и вероятност да стане лифтбек като Супърб и Артеон
  • #5
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    ФВ продават.Дават подкупи и полицейските и правителствени служби из Европа им купуват бклуците.От това печелят.Подкупи за влакчета сименс подкупи за танкове и самолети.Така преживява немската ко-чи-на.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Продажбите на Пасата доста паднаха за миналата година само 124хил в Европа а тази и следващите едва ли ще мине и 100хил за пръв път покрай вируса, Голф комби и Октавия иначе ако се включат и продажбите на Супърб и Артеон не е зле а в световен мащаб все още има много продажби така че е очаквано да го продължат
  • #3
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    Хаха С класа и Тройка. Смятам, че Пасата ще е много сериозен конглокент на Ипсилон-а!
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всъщност пасатора е най-малкия седан в D сегмент в Европа. Заедно с Пежо 508 са по 4.75м. Което е съвсем малко над комби в С сегмент. Всичко друго е около 4.85. Даже инсигнията май надхвърля 4.9 метра
  • #1
    4 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тез огромните коли кой ще ги купува, те не стават за европейски пътища, в щатите не гледат с добро око на фауве след скандала с емисиите а в източна европа тази марка се купува само на таро. Ще си го надянат четвъртит с тези грандомански изпълнения, гледам че последните голфове и те заприличали на американски лимузини