IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf, Polo и Passat напускат някои пазари

Компанията е принудена да се откаже от най-успешните си модели

Преминаването към електрически автомобили принуждава големите производители да преразгледат сериозно моделната си гама. Един от тях е Volkswagen, чийто директор по продажбите Юрген Щакман разкри част от намеренията на компанията за бъдеще.


VW Passat


Част от държавите в ЕС, които са основен пазар за колите на Volkswagen, предвиждат скорошна забрана на автомобили с двигатели с вътрешно горене. А това означава, че марката няма да може да продава на тях най-популярните си модели като Golf, Passat и Polo, например. Сред тези страни е Великобритания, на чията територия от 2030 г. ще може да се продават само нови коли на ток

„Електрически версии на тези  Golf, Passat и Polo няма да има, защото ще развиваме семейството ID. Основната ни цел е създаването на цяло семейство електрически автомобили, които да заменят успешните ни модели с двигатели с вътрешно горене“, коментира Щакман пред Auto Express.


VW Polo


Маркетинговият директор на Volkswagen допълни, че компанията му ще успее да представи девето поколение на Golf (сегашното е осмо поред), като едновременно с него обаче ще излезе и втората генерация на електрическия хечбек ID.3. Щакман все пак остава оптимист за моделите с двигатели с вътрешно горене, тъй като вярва, че не всички пазари ще успеят да преминат към електромобили през следващите 2 десетилетия.

„Факт е, че едновременната разработка на електрически модели и на автомобили с двигатели с вътрешно горене ще увеличи съществено разходите, но модели като Golf, Polo и Passat са основна част от историята на Volkswagen и вярвам, че те ще продължат да играят основна роля в глобалните продажби на марката“, каза още Щакман.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #9
    16 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като съотношение качество и цена, марката VW, оптимално и напълно оправдава прозвището "народна кола"! Европейска кола за европейци! Японците си имат азиатска философия и колите им също са подчинени на нея! Американците с техната грандомания също не се вписват в европейските критерии!
  • #8
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Пепи ( преди 3 години )
    Тесла в скоро време я очаква стагнация - край на дотациите в норвегия сащ и други страни.Отделно - който си купил щото е модерно е купил.Повече балъци нема.Най големата тесла е тясна за едно четири членно семейство.Не става за дълги преходи.Единствено за гъзария.Ама пък за там е евтина.Тъй че не виждам какво повече може да се изстиска от балона.Който има акции - да продава.
  • #7
    20 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фолксвагтен е за Аутомедия е като Петилетката за Работническо дело....
  • #6
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ама да бе за това Тесла има продажби колкото Кадилак с 2 пъти по-малко модели и без да броим модел У който се очаква да е най-продавания им модел и без пикапа който вероятно ще е още по-продаван в Америка
  • #5
    14 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От известно време съм в Чикаго. Тука в Сащ, като изключим малка част ва Калифорния, всички се подиграват на ЕС и електрическите коли. Никои не си купува такива, наблягат на мощни 6 и 8 цилиндрови огромни джипове, пикапи , и лимузини, даже двувратките са им по 5 метра. Тесла вече не им е интересна освен на разни ИТ-та които не са фактор, защото са малко. Също така е започнало едно възраждане на соственото производство, много се купуват Кадилак, додж, форд, шевроле, има и крайни фенове на Мерцедес
  • #4
    9 rate up comment 17 rate down comment
    до 1 ( преди 3 години )
    Ами, че как иначе ще дойдат дежурните: ваг-онетки, немските лоени мозъци, пушещи дизели и т.н. - репертоара ни е добре познат!
  • #3
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    Второ поколение на ID3 щели да разработят.Хахаха Те още първо нямат.
  • #2
    17 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Никой не се отказва от златната кокошка просто така, а след кратко време очаквам и европейската комисия да "отстъпи" малко.CLIMA,MOVE,RTD,ENV и TRADE ще се "вразумят" и ще договорят нови правила за еко стандартите.Почти съм сигурен в това. Още повече, че на планетата има далеч по недисциплинирани и те трябва да се ограничат, а не по-изрядните.За кратко проявената световна пандемия показа много нови неща на световните икономически и политически лаборатории и това ще донесе нови идеи,но ще видим!
  • #1
    21 rate up comment 15 rate down comment
    .. ( преди 3 години )
    Много написано, нищо не казано.Но иначе... рекламата в действие, споменаваме "любимата" марка за пореден ден.Забележете, няма ден, в който да няма стастия за ФВ... някак досадно е вече...