IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 дизелови седана на старо с 4х4 и автомат, които си струват

Тези модели са надеждни и при малко късмет ще служат дълго на новите си стопани

Търсите представителен седан със задвижване на четирите колела, автоматик и задвижване на четирите колела, но не можете да си позволите нов модел. Бюджетът ви е около 12 000 – 13 000 евро (25 000 лв.) и не ви притеснява факта, че автомобилът е с пробег над 100 000 км. Трябва ви надежден дизел, тъй като ще пътувате повече, а разходът на гориво е доста важен. Държите и на класически автомат, който е по-надежден от вариатора или от „роботизираната“ скоростна кутия. Ето 5 предложения от специалистите от AutoExpert.


5 седана на старо с 4х4, автомат и дизелов мотор, които си струват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    робин худ ( преди 2 години )
    И кой от 5 модела си заслужава хаха карайте си ги бангий
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ИвоАуто ( преди 2 години )
    Волвото ми изглежда доста добре.
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    TT ( преди 3 години )
    Ауди А6 2.0 дизел нямат 4х4, а автоматика със сигурност е мултитроник - най-чупливия автомат при Ауди. Така че, пак някой непознат журналист се е е напънал и пуснал неадекватна статия.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    робин худ ( преди 3 години )
    само немски ***
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Проблемите на Insignia 2.0CDTI са до фейслифта през 2013. А новият мотор със 170к.с. е железен.
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Няколко познати смениха всички дюзи за по 5-6000 лв. заради "качествен" дизел.
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Карам опел 2015 дизел Е6, ам хубава машина, НО е за каране до Австрия, като налях унгарска нафта и взе да чисти филтъра на 100-150км , в България същата работа. Представям си зимата на градско за два месеца ще е за бо***ка. Така че дизели най-добре над 15годишни и преди Е4.
  • #16
    18 rate up comment 0 rate down comment
    El Diablo ( преди 3 години )
    VW Phaeton е страхотен *** и то много скъп. Взимаш Phaeton и си в страшен филм
  • #15
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аве що се бъзикате със хората след ,2005г колите са тарги караш 50-100 хл км и са чао повечето са за двигатели а дан говорим за турбинираните те са вече консуматив малко се образовайте то във дебелите "книги" пише Ед пък реално как е направо ня смисъл
  • #14
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бих добавил мерцедес ц 220 -250 мисля че е доста по добре от опела поне.Относно БМВ имах същото 2.5 г върнато от лизинг навъртях му 60к и го смених за ф11 .,много нисък разход и безпроблемно .Ф30 беше на 187к