Тези модели се определят като „напомпания“, „свирепи“ или „горещи“. Обединява ги, че са насочени към един и същи тип клиенти. Някои такива машини получават култов статут и се разграбват веднага, щом излязат на пазара (Type-R, WRX STI, GTI), докато други се оказват почти провал и бързо слизат от сцената. С помощта на изданието Motor1 ви представяме 8 такива автомобила, които се появиха сравнително скоро, но не постигнаха резултатите, които се очакваха от тях.
8 свирепи модела, които не успяха да станат хитове (ГАЛЕРИЯ):
Abarth 695 Biposto (2014 година)
През последните години малката ретро-кола, доработена от Abarth, получи голям брой специални версии. Затова и дори да чуете името Biposto, може и да не разберете за каква машина точно става дума.
А това е един от най-радикалните и най-ефектни Fiat 500 за всички времена. Той е и най-бързият малък Abarth в историята на ателието. Появява се на пазара през 2014 година и се продава в Европа до есента на 2016, като струва внушителните 40 900 евро.
През последните години малката ретро-кола, доработена от Abarth, получи голям брой специални версии. Затова и дори да чуете името Biposto, може и да не разберете за каква машина точно става дума.
А това е един от най-радикалните и най-ефектни Fiat 500 за всички времена. Той е и най-бързият малък Abarth в историята на ателието. Появява се на пазара през 2014 година и се продава в Европа до есента на 2016, като струва внушителните 40 900 евро.